خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تکمیل بانک اطلاعات مناطق گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۰۴

مدیر پروژه حوزه طبیعت گردی، گردشگری کشاورزی و جنگلکاری حوزه شور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، گفت: بانک اطلاعات مناطق گردشگری کشاورزی در استان قزوین تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آزیتا اسدی در نخستین نشست کارشناسی پروژه گردشگری کشاورزی تصریح کرد: بانک اطلاعات مناطق گردشگری کشاورزی با هدف بررسی و تدوین جغرافیای گردشگری کشاورزی استان قزوین در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر پروژه حوزه طبیعت گردی، گردشگری کشاورزی و جنگلکاری حوزه شور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: مناطق دارای جذابیت گردشگری کشاورزی و همچنین واحد‌های تولیدی که از ابعاد مختلف مورد توجه گردشگر باشد، در این بانک اطلاعاتی دسته بندی خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه مواردی مثل تولید بالا تنوع محصولات کشاورزی، تولیدات زنان روستایی، روش‌های کاشت، داشت و برداشت، واحد‌های دامپروری، شیلات و حتی باغ‌هایی که ویژگی خاص و جذاب داشته باشند به عنوان د مولفه‌های تشخیص در این بانک اطلاعاتی مدنظر قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از تکمیل بانک اطلاعاتی، جاذبه‌های گردشگری کشاورزی اولویت بندی شده و مناطقی که ظرفیت‌های بالاتری نسبت به سایر مناطق داشته باشند برای دریافت مجوز گردشگری در دستور کار قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز