خبرگزاری کار ایران

باحضور معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور لامرد - خنج

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۶۳

عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور لامرد - خنج (حدفاصل فرودگاه بین المللی لامرد تا تونل شهید باقری) به طول ۹.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان، امروز با حضور رییس هیئت عامل ایمیدرو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، پروژه احداث باند دوم محور لامرد خنج (حدفاصل فرودگاه بین المللی لامرد تا تونل شهید باقری) از پروژه های اجرایی ایمیدرو است که در قالب طرح ایجاد زیربناهای صنایع بزرگ و با مشارکت ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در مدت زمان ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

در آیین شروع عملیات اجرایی این طرح، جعفری معاون وزیر صمت و رئیس ایمیدرو،انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، دیو دیده مجری طرح های زیربنایی ایمیدرو و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

با توجه به ترافیک حاصل از تردد ماشین های عبوری مجتمع صنایع آلومینیم جنوب و صنایع منطقه ویژه لامرد از جاده لامرد-خنج، با اجرای این پروژه حیاتی شاهد کاهش تصادف و جلوگیری از حوادث احتمالی خواهیم بود. 

ایمیدرو در حال حاضر در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی، در احداث آزاد راه لامرد - پارسیان با طول تقریبی ۵۰ کیلومتر مشارکت دارد. بزرگراه فوق حلقه اتصال دو منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در استان فارس و پارسیان در استان هرمزگان است که در صادرات محصول و واردات تجهیزات و مواد اولیه نقش تعیین کننده ای دارد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز