خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

انتظار می‌رود کمبود داروها به شکل عادلانه در اختیار بیماران قرار گیرد / افزایش سهمیه داروی بیهوشی مورد نیاز استان مرکزی در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۳۵۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: کمبود برخی داروها در کشور جنبه عمومی دارد، اما انتظار می رود کمبودهای مربوط به برخی داروها با مدیریت و برنامه ریزی مطلوب و به شکل عادلانه در اختیار بیماران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امانی در جمع خبرنگاران، افزود: افزایش سهمیه داروی بیهوشی مورد نیاز بیماران استان مرکزی برای انجام عمل‌های جراحی، در دستور کار سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استان مرکزی به سبب قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق و همچنین افزایش شمار تصادفات و لزوم عمل های جراحی، نیازمند دارو برای درمان بیماران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: تعداد عمل‌های جراحی استان مرکزی بعد از فروکش کردن بیماری کرونا افزایش یافته و لازم است تا داروهای مورد نیاز به ویژه داروهای بیهوشی نیز افزایش یابد.

امانی تصریح کرد: بیمارستان آیت اله خوانساری به عنوان مرکز درمان بیماران سرطانی در غرب کشور، همواره نیازمند داروهایی است که باید برای بیماران مراجعه کننده از سایر استان ها تامین شود.

وی بیان داشت: سفر معاون وزیر و رییس سازمان غذا و داروی کشور به استان مرکزی با پیگیری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و با هدف تأمین داروهای مورد نیاز استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز