خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون استان قزوین:

بخش تعاون با آموزش به دانش‌آموزان ریشه‌ای احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۱۳

رئیس اتاق تعاون استان قزوین گفت: باید تعاون را درون خانواده‌ها برد تا افراد با واژه تعاون آشنا شوند و با مورد توجه قرار داشتن دانش‌آموزان و دعوت از آن‌ها در جلسات برای آشنایی با مشاغل تعاونی می‌توان تعاون را ریشه‌ای احیا کرد و این کار قطعا برای کشور هم نمونه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله زارعی در نشست کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون قزوین که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد، گفت: تعاونی‌ها در شهر قزوین از نظر جمعیتی در مباحث اجتماعی تا 50 درصد نقش دارند و با این جامعه آماری توجه به اهمیت هم فکری ضرورت دارد.

رئیس اتاق تعاون استان قزوین ادامه داد: یکی از پیشنهادهای ما برای گسترش فرهنگ تعاون وارد کردن تعاونی به درون خانواده‌ها است و می‌توان لیست خانواده‌ها و دانش‌آموزان را احصا کرده و به مباحث دانش‌آموزی هم توجه داشته باشیم که تشویق افراد موفق و کمک به آموزش دانش‌آموزانی که در آموزش دچار ضعف هستند می‌تواند جزء برنامه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: متاسفانه دیدی که در جامعه وجود دارد صرفا بعد اقتصادی و درصد مشارکت تعاونی‌ها در اقتصاد در راس قرار دارد این در حالی است که می‌توان بواسطه تعاونی‌ها تحول اجتماعی ایجاد کرد و در  تحولات فرهنگی، نگرش‌ها و شناسایی آسیب پذیری‌ها موثر باشیم که این نقش از کارخانه‌داری و اقتصاد هم بهتر است.

زارعی تاکید کرد: باید توجه داشت که در بخش تعاون صرفا کار مطرح نیست؛ بلکه وظیفه‌ای اجتماعی و انسانی است که کار در مرتبه بعدی آن عنوان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز