خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری شهرستان البرز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۵۳

طی حکمی از سوی رئیس دستگاه قضا، ابراهیم احمدی‌گودینی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان البرز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان البرز که در تالار شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که ایجاب می‌کند همه ما مسئولان همدل، همراه و هم‌سو باشیم، زیرا همه یک‌هدف را دنبال و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به این باور برسیم که با هم‌فکری می‌توان گره از مشکلات جامعه گشود.

او افزود: دستگاه قضایی در واقع تضمین‌کننده تحقق عدالت و ناظر بر اجرای صحیح قوانین است و انتظار این است که این عدالت در ابتدا در درون دستگاه قضایی محقق شود و خود بری‌از فساد باشد تا بتواند در مقابل فساد و مفسد بایستد و برخورد جدی کند.

مقام ارشد قضایی استان گفت: انتظاری که مردم از دستگاه قضایی دارند برخورد جدی با مفاسد است و در دوره تحول قوه قضاییه این بارقه امید در دل مردم ایجاد شده که دستگاه قضایی با کجروی‌ها و تخلفات برخورد می‌کند و این موضوع باید با جدیت پیگیری شود تا متخلفین و مفسدان موجب ناامیدی در جامعه نشوند.

شعبانی همچنین اظهار کرد: دستگاه قضایی خدمات بسیار وسیع، متنوع و متعددی را به طور مستقیم و غیرمستقیم به سایر دستگاه‌ها و مردم ارائه می‌دهد، به همین‌خاطر کار در دستگاه قضایی بسیار پیچیده و سخت است و به مسئولان و مردم توصیه می‌شود که پیوسته دستگاه قضایی را همراهی کنند، زیرا دستگاه قضایی علی‌رغم استقلالی که دارد انعطاف‌پذیر است تا بتواند به تناسب جامعه خدمات مطلوبی را ارائه دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: فصل خصومت و ایجاد صلح‌وسازش در پرونده‌های قضایی، کاهش جمعیت کیفری، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها، برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و معتمدین از اولویت‌های دستگاه قضایی است و قطعاً این مسائل در دادگستری شهرستان البرز نیز با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: آقای احمدی با سابقه بالای قضایی و کسب تجربه در مرکز استان به این شهرستان آمده‌اند و به ایشان توصیه می‌کنیم تا با تعامل سازنده با سایر نهادها و مردم در راستای تحقق عدالت، احقاق حق، اجرای قانون و تامین امنیت عمومی گام‌های موثر بردارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز