خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خواستار شد:

همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی با ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۰۷

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به جامعیت دستور العمل ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خواستار آن شد تا همه مدیران مسئول در دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با دبیرخانه این ستاد داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس‌کل دادگستری گیلان در نشست ستاد استانی پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور، حضور اعضا، جدیت و علاقه آنها در پیگیری و رفع موانع اقتصادی استان را بسیار موثر دانست و گفت: در شرایط اقتصادی نامطلوب فعلی نیز می توان کارهای بزرگی را از این طریق به نتیجه رساند.

سیاوش پور  با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور، اقتصاد اولی ترین مسئله مردم و دغدغه رهبری است تصریح کرد:  قوه قضائیه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات موثری را تا کنون صورت داده است.

وی  شرایط ویژه استان را از نظر ملاحضات زیست محیطی و منابع طبیعی یادآور شد و گفت: برای پیشرفت اقتصادی و توسعه استان نیاز است تا همه مسئولان از دیدگاهی اصولی برخوردار باشند تا ضمن حفظ محیط زیست بتوان ایجاد اشتغال کرد.

رئیس کل دادگستری استان  بیان کرد: حفاظت از جنگل‌ها، رودخانه‌ها و اراضی طبیعی در تضاد با توسعه نیست و باید برای بهره برداری اصولی از منابع طبیعی طبق طرح آمایش سرزمینی و برنامه عمل شود.

سیاوش پور با اشاره به جامعیت دستور العمل ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خواستار آن شد تا همه مدیران مسئول در دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با دبیرخانه این ستاد داشته باشند.

وی همچنین به شرح وظایف سازمان زندان ها در این دستور العمل اشاره داشت و افزود: زندان ها باید در عرصه اقتصادی مولد باشند و با حرفه آموزی به زندانیان زمینه اشتغال آنها را هنگام بازگشت به جامعه فراهم آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز