خبرگزاری کار ایران

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۰۳۸

رئیس سازمان صمت استان قزوین از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و تخلف در عرضه لوازم مورد نیاز تحصیلی دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزاله افضلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: در این راستا به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط جهت جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی شروع شده و تا پانزدهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد شد.

افضلی اظهار داشت: برگزاری گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده‌های متشکله، نظارت ویژه بر رعایت درصد سود‌های خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه‌های دانش آموزی، نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب و جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر غیر استاندارد را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز