خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق کار و کارآفرینی اولیانفسک روسیه:

روسیه آماده سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۰۸

رئیس اتاق کار و کارآفرینی اولیانفسک روسیه گفت: وجود کارخانجات محصولات غذایی در ایران و قزوین برای ما دارای اهمیت است و روسیه آماده سرمایه گذاری بویژه در حوزه تولید گیاهان دارویی و محصولات سنتی در ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روسلان گاینوتدینف در حاشیه نشست مشترک هیئت اقتصادی و کشاورزی روسیه با تولیدکنندگان بخش کشاورزی قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بازدید از قزوین و آشنایی با توانایی و پتانسیل‌های آن برای ما اهمیت داشت.

رئیس اتاق کار و کارآفرینی اولیانفسک روسیه ادامه داد: توسعه روابط این امکان را برای ما بوجود می‌آورد که به طور مستقیم صادرات محصولات کشاورزی و واردات تجهیزات مورد نیاز را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از تمام شرکت‌ها و و بخش دولتی و خصوصی  و اتاق بازرگانی قزوین که این امکان را فراهم کردند و همچنین از شرکت شمس آذر که این پل ارتباطی را ایجاد کرد تشکر ویژه داریم.

معاون استاندار اولیانفسک روسیه عنوان کرد: رئیس جمهور روسیه و استاندار اولیانفسک موضوعات را پیگیری می‌کنند و به ایجاد روابط تجاری و گسترش روابط تاکید دارند.

وی درباره انتقال مرکز تبادلات تجاری از آستاراخان به قزوین گفت: تصمیم بسیار مهمی است و درباره آن فکر می‌کنیم زیرا زمینه همکاری بین ایران و کشورهای همسایه را برای ما فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز