خبرگزاری کار ایران

با امضای قرارداد همکاری؛

ایدرو و مش هلدینگ روسیه به طور مشترک واگن تولید می کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۷۷

قرارداد مشارکت تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرونیوز، در مراسم امضای قرارداد مشارکت تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه با حضور محمدرضا نعمت زاده – وزیر صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی – مدیرعامل ایدرو، سفیر روسیه در ایران ، عباس عراقچی – معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه،  و هیاتی از شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین در زمینه تولید واگن با فاینانس روسیه در ایران همکاری می کنند. همکاری های دو طرف شامل ساخت، مونتاژ، انتقال تکنولوژی و تامین انواع واگن‌های مختلف مترو ، ارائه‌ی خدمات آموزش، فروش و خدمات پس از فروش، صادرات و همچنین حداکثر داخلی سازی خواهد بود.

منصور معظمی، رییس هیات عامل ایدرو در آیین امضا قرارداد مشترک تولید واگن بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت ترنس مش هولدینگ روسیه گفت : مقدمات کار در سفر دکتر روحانی به روسیه فراهم آمد و طرف روسی انتقال تکنولوژی،استفاده از حداکثر توان داخل و پیگیری روش های صادراتی را متعهد شده است.

وی افزود : شرکت ترنس مش هولدینگ بزرگترین شرکت واگن سازی روسیه است که به صورت یکطرفه با ایدرو و به صورت انحصاری کار می کند و ۸۰ درصد سهام متعلق به این شرکت و ۲۰ درصد متعلق به ایدرو است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه صنایع ریلی جزو برنامه های دارای اولویت دولت یازدهم است تصریح کرد : حدود ۸ تا ۱۰ هزار واگن جدا از واگن های شهری، نیاز روز کشور است.

وی افزود : شرکت ترنس مش روسیه متعهد شد تا از طریق سرمایه گذاری یکی از شرکت های واگن سازی داخل کشور را خریداری کند که این خرید نهایی شده است.

گفتنی است، امضای این قرارداد بنابر جهت گیری های برنامه ششم توسعه در زمینه تحقق اهداف ریلی کلان شهرها صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز