خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر خوزستان خبرداد؛

فروریختن بخش‌های دیگری از برج متروپل آبادان/ نجاتگران هلال‌احمر در منطقه مشغول امدادرسانی هستند/ احتمال گرفتاری یک نفر زیر آوار+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، وحید شعبانی با اعلام خبر فروریختن بخش‌های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان، بیان کرد: بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از کسب اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل دقایقی قبل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان کرده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد عنوان کرد: تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) و واکنش سریع استان نیز فراخوان شده و در مسیر رسیدن به صحنه هستند.

شعبانی اظهار کرد: اطلاعات مربوط به تعداد مصدومین و سایر اخبار امدادرسانی‌ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز که در محل حادثه حضور دهرد از احتمال گرفتار بودن یک نفر زیر آوار طبق مشاهدات عینی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز