خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا در استان:

کلاهبردار اینترنتی در قزوین به دام پلیس فتا افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۴۱

رئیس پلیس فتا در استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا و عودت مبلغ 90 میلیون ریال به حساب شاکی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی با اشاره به دستگیری کلاهبردار اینترنتی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شاکی، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا در استان قزوین افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، پیامکی مبنی بر طرح شکایت علیه او در سامانه ثنا برای وی ارسال شده که برای مشاهده اطلاعات و شرح شکوائیه باید وارد لینک آدرس اینترنتی ارسال شده در پیام شود.

وی عنوان کرد: شاکی به محض وارد شدن به آدرس ارائه شده به درگاه بانکی هدایت و مبلغ 90 میلیون ریال از حساب او برداشت شد، که بلافاصله به مرجع قضایی مراجعه و پرونده به پلیس فتا ارجاع شد.

فرهودی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگردهای پلیسی حساب متهم را شناسایی و مبلغ برداشت شده با هماهنگی مرجع قضایی به حساب شاکی عودت داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز