خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای استان:

کلاهبردار سامانه جعلی ثنا در قزوین به دام پلیس افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۳۲

رئیس پلیس فتای استان قزوین از دستگیری کلاهبردار سامانه جعلی ثنا درقزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش پلیس فتا شهرستان اندیمشک در خصوص شناسایی متهم کلاهبرداری با عنوان سامانه ثنا، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان قزوین ادامه داد: همکاران ما در پلیس فتا شهرستان اندیمشک در راستای رسیدگی به پرونده کلاهبرداری تحت عنوان ارسال پیامک‌های سامانه ثنا، سرنخ‌هایی از حضور متهم در استان قزوین در اختیار داشتند که به جهت فعال بودن وی در حوزه قضایی استان، با انجام هماهنگی‌های قضایی متهم درحالیکه منتظر دریافت سفارش خود از فروشگاه اینترنتی بود دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی افزود: از متهم که جوان 18 ساله و دارای سابقه ارتکاب کلاهبرداری فیشینگ است، تعدادی تلفن‌همراه کشف شده و در حال حاضر پرونده در پلیس فتا در حال رسیدگی بوده و به محض پایان یافتن تحقیقات، متهم تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

این مقام انتظامی استان قزوین به کاربران هشدار داد: در صورت دریافت پیامک با عناوین قضایی، هوشیاری خود را حفظ کرده و سرشماره ارسال کننده پیامک را بررسی نمایند و هرگونه پیامک ارسال شده با این مضمون از طریق شماره‌های شخصی، کلاهبرداری بوده و از سوی مجرمین سایبری است.

فرهودی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز