خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

جزیره آشوراده فرصت ویژه توسعه گردشگری استان است/ احیای دیوار بزرگ گرگان و شهر باستانی جرجان زمینه ساز جذب گردشگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۳۱۴

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: جزیره آشوراده به عنوان فرصت ویژه استان گلستان می تواند برای گردشگران جاذبه ایجاد کند و با توسعه گردشگری در این منطقه زمینه توسعه صنایع‌دستی، رونق اقتصادی فراهم خواهد شد.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، گفت: مدیریت جدید میراث‌فرهنگی خواسته خود را افزایش دهد و برای توسعه و رونق سه ماموریت بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش مضاعف کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: جزیره آشوراده به عنوان فرصت ویژه استان گلستان می تواند برای گردشگران جاذبه ایجاد کند و با توسعه گردشگری در این منطقه زمینه توسعه صنایع‌دستی، رونق اقتصادی فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دیوار بزرگ گرگان از تأکیدات همیشگی ما به مسئولان استانی و ملی است که باید برای عدم آسیب بیشتر به این اثر تاریخی، روند احیا آن را هر چند با سرمایه‌گذاری‌های اندک آغاز کنیم تا در ادامه برای احیا بخش‌های بیشتری از آن پیگیری و تلاش شود.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: شهر تاریخی جرجان یکی از آثار شاخص میراث‌فرهنگی گلستان است که با قرارگیری امامزاده یحیی بن زید در منطقه میتواند زمینه رشد و توسعه گردشگری به‌ویژه گردشگری مذهبی را فراهم کند.

وی همچنین گفت: در حوزه بوم‌گردی علاوه بر توسعه متوازن در سطح استان، در مجوزهای اعطایی تاکید بر روستاهای دارای پتانسیل و ظرفیت مناسب و کافی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز