خبرگزاری کار ایران

دبیر کل حزب ایران قوی تاکید کرد؛

لزوم پای کار آمدن نخبگان و جوانان جهت رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۱۳

دبیر کل حزب ایران قوی به مشارکت گرفتن تمامی سلایق و علایق ونیز جناح های سیاسی موجود را هنر مدیریت سیاسی در استان فارس دانست و گفت: باید کاری کنیم تا همه ملت خصوصا جوانان نخبه پای کار انقلاب ورفع مشکلاتی باشند که ریشه داخلی دارد.

به گزارش ایلنا، خشایارنادی دبیر کل حزب ایران قوی در مراسم انتخاب و معرفی دبیر حزب ایران قوی در استان فارس با بیان دستاوردهای چهاردهه گذشته انقلاب اسلامی درایران وتاثیرات بین المللی آن، ولایت مداری و تابعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را تنها گزینه خروج از مشکلات کشور دانست و گفت :حزب ایران قوی در راستای تابعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاسیس و باید ره آورد آن توجه به مردم خصوصا در حوزه های اقتصادی و معیشتی باشد. به گفته وی هدف اصلی این حرکت ترمیم فاصله با مردمی است که ولی نعمتان انقلاب اسلامی وپاسداران خون شهدا هستند می باشد.

وی با بیان این نکته که نخبگان جوان باید سکانداری کنند و وارد حوزه های اداره امور کشور شوند، نخبگان جوان را سرمایه های اصلی انقلاب وکشور دانست و از دبیر حزب ایران قوی استان فارس خواست تا براین اساس ضمن شناسایی توانایی های جوانان نخبه آنان را در ایده پردازی و مشارکت وسیع در حل مشکلات کشور دخیل کند.

نادی همچنین برنامه دار بودن فعالیت ها وتصمیمات را یک حسن بزرگ در اداره امور دانست وخاطر نشان کرد:برای این منظور باید شورای مشورتی حزب فعال ودارای دستور کار قوی باشد و هیات اندیشه ورز استان با جدیت ومتشکل از نخبگان دانشگاهی با هدف ایجاد امید و نشاط برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز