خبرگزاری کار ایران

رهبر معظم انقلاب:

ملت، مسئولان و نخبگان وحدت خود را حفظ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۰

انتقادها منصفانه باشد. دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. منتقدان با شرح صدر رفتار کنند / مسئولان دولتی به این رسیدند که راه برطرف کردن مشکلات نگاه به بیرون و رفع تحریم نیست، از دشمن نمیشود انتظار داشت و به او چشم دوخت.

مقام معظم رهبری اظهار کردند: قدرت‌های مداخله‌گر می‌خواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد.

به گزارش ایلنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش که صبح امروز(شنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) انجام شد، تاکید کردند: قدرت‌های مداخله‌گر می‌خواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار می‌کنند.

ایشان همچنین با اشاره به بیعت تاریخی همافران با امام خمینی در بهمن ۵۷، تصریح کردند: گاهی یک حادثه ابعادی پیدا می‌کند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه ۱۹ بهمن از این قبیل بود.

مقام معظم رهبری در ادامه با بیان اینکه " راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزش‌هاست؛ همانطور که امام بزرگوار اینطور بود "، افزودند: هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاکتیک‌ها را می‌توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه " جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است "، به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کردند و افزودند: ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن خواهید دید که ملت ایران می‌آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد می‌زنند.

ایشان همچنین یادآور شدند: امروز مشاهده می‌کنیم که دشمنان حرف‌هایی می‌زنند که این مایه عبرت ملت ماست. ملت مذاکرات و اظهارنظرهای بی‌ادبانه آمریکایی‌ها را زیرنظر داشته باشند؛ برخی می‌خواهند نظر مردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند.

رهبر معظم انقلاب با توصیه نسبت به اینکه " ملت، مسئولان و نخبگان وحدت خود را حفظ کنند "، تاکید کردند: انتقادها منصفانه باشد. دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. منتقدان با شرح صدر رفتار کنند. مسئولان دولتی هم با منتقدان با شرح صدر رفتار کنند.

ایشان همچنین تاکید کردند: مشکلات اقتصادی کشور را تنها اتکا به ظرفیت درونی حل می‌کند، خوشبختانه مسئولان دولتی به این رسیدند که راه برطرف کردن مشکلات نگاه به بیرون و رفع تحریم نیست، از دشمن نمیشود انتظار داشت و به او چشم دوخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز