خبرگزاری کار ایران

با همت اتاق بازرگانی استان؛

سمینار آموزشی آشنایی با شگردهای قاچاق کالا و ارز در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۸۸

به کوشش اتاق بازرگانی قزوین و موسسه آموزشی اتاق ایران سمینار آموزشی‌-تخصصی آشنایی با فرآیندها، شیوه ها و شگردهای قاچاق کالا و ارز و راهکارهای مبارزه با آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به کوشش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین و با همکاری موسسه آموزشی اتاق ایران، سمینار آموزشی-تخصصی آشنایی با فرآیندها، شیوه‌ها و شگردهای قاچاق کالا و ارز و راهکارهای مبارزه با آن در سالن اجتماعات استانداری در حال برگزاری است.

در این سمینار آموزشی کارکنان دستگاه‌های دولتی، قضایی و نظارتی، فاروقی عضو هیئت نمایندگان و رئیس دپارتمان گمرک و تجارت اتاق بازرگانی قزوین، سرهنگ محمدی رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، مدیران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، قضات شعبات اجرایی تعزیرات حضور دارند.

در این سمینار ابراهیم نقدی، معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران، پیرامون تعریف و تبیین قاچاق ورودی و خروجی و شیوه‌های قاچاق، اهم مصادیق قاچاق کالا و ارز در رویه‌های مختلف و شگردهای قاچاق کالا وارز، راهکارهای پیشگیری و مقابله با قاچاق، تبیین مقررات مربوط به سازمان کاشف، مامور وصول درآمدهای دولت و اهم موارد اصلاحی در قانون مبارزه با قاچاق مصوب 1400 مطالبی را ارائه داد.

در هفته جاری سمینار آموزشی-تخصصی آشنایی با قوانین تامین اجتماعی در خصوص مواد قانونی مرتبط با نحوه ارسال لیست حق بیمه هم به همت اتاق بازرگانی برگزار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز