خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

۱۰ نفر به دلیل اباحه گری در قزوین دستگیر شدند/تشکیل ستاد مبارزه با جرایم خشن در مرکز استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۱۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نفود فرهنگی در سطح استان اتفاق افتاده و در یک مورد ۱۰ نفر به خاطر اباحه گری دستگیر شدند، البته نظارت و برخوردها در مرکز استان وجود دارد و با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی در نشست قضایی انتظامی استان که عصر امروز در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، گفت: اگر امروز برخوردی در حوزه‌های فرهنگی صورت گرفته اهمیت کار را نشان می‌دهد و نیاز بود دستگاه قضا و فراجا ورود پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: در حوزه نفوذ فرهنگی در مواردی که پیشگیری جوابگو نیست مسیر برخوردی را با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم تا با همراهی و هم فکری جلوی این اقدامات ضد فرهنگی را بگیریم.

وی عنوان کرد: باید برخورد و نظارت را در تمام شهرستان‌ها داشته باشیم چرا که دشمن برای تخریب و نفوذ به فرهنگ شیعه از زوایای مختلف برنامه ریزی داشته و میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند.

این مقام قضایی استان اظهار کرد: درباره حجاب قانون وجود دارد و وظیفه قانونی و شرعی را دنبال کرده و اجازه نفود و تحریف به کسی را نخواهیم داد، درواقع همه باید آماده باشند جلوی تحریف بایستند و حداقل در استان ما که خاستگاه علما و افراد متدین است باید اینطور باشد که در فضای مجازی استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رجبی گفت: ستادمبارزه با جرایم خشن در مرکز استان در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه در استان قزوین تشکیل شده و موضوعات با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز