خبرگزاری کار ایران

عملکرد سد معبر و قراردادهای شهرداری زیر ذره بین نظارتی/ انتقاد از حجم بالای پرونده ها در کمیسیون های ماده ۱۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۲۵

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از نظارت جدی بر عملکرد سد معبر و امور قراردادهای شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدمهدی نیکونژاد در نشست کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: تصمیم گرفته شده نیمی از زمان جلسات کمیسیون را به اخذ گزارش عملکرد از فعالیت مدیریت های شهرداری یزد اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه به مرور در سایر جلسات از مدیران شهرداری دعوت می کنیم گزارشات خود را ارائه دهند افزود: در چهل و پنجمین جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی، از مدیر امور قرار دادها و همچنین مدیر امور پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری برای ارائه عملکرد خود در ۵ ماهه اول سال دعوت کردیم.

نیکونژاد در خصوص قراردادهای منعقد شده در این مدت اضافه کرد: برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که روند انعقاد و اجرای قرارداد های مربوط به پیمانکاران و همچنین مزایدات شهرداری، سریع تر و سهل تر صورت پذیرد چراکه زمان بر بودن آنها باعث می شود اجرای قراردادها به ۶ ماهه دوم سال منتقل شود.

وی با بیان اینکه تغییر فصل و آب و هوای یزد هم بر روند کار تاثیر دارد ادامه داد: که باتوجه به فصل بارش ها و سردی هوا احتمال دارد پیمانکار نتواند در زمان تعیین شده کار را تحویل دهدند و مشکلاتی را ایجاد کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه باید ساز و کارهایی طراحی شود که انعقاد و اجرای قراردادها بلافاصله در روز های ابتدای سال انجام شود عنوان کرد: همچنین باید هریک از مدیران به عملکرد مدیران تحت امر نظارت دقیق و فنی و سرکشی های مداوم از زیرمجموعه خود در مناطق و سازمان ها صورت دهند و علاوه بر پیگیری امورات ستادی، نظارت میدانی نیز از زیر مجموعه خود در سایر بخشها به عمل آورند.

وی با انتقاد از حجم بالای پرونده ها در کمیسیون های ماده ۱۰۰ نیز اظهار داشت: هرچه واحد اجرائیات شهرداری فعالیت خود را دقیق تر و درست تر انجام دهد حجم انبوه پرونده های ساختمانی ارسال شده به کمیسیون های ماده ۱۰۰، کمتر خواهد شد و کمیسیون با حجم ترافیک کمتری از پرونده ها مواجه می شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز