خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای:

مشکلات کارکنان قضایی نباید مانع خدمت‌رسانی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۳۶

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مشکلات کارکنان قضایی نباید مانع خدمت‌رسانی باشد گفت: مشکلات کارکنان دستگاه قضایی در تمام زیرمجموعه‌ها شناسایی شده و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان یزد با بیان اینکه تحریم های ظالمانه، شیوع کرونا، برخی ضعف های مدیریتی و عقب ماندگی ها باعث ایجاد مشکلاتی برای گروه های مختلف مردم شده اظهار داشت: مشکلات نباید در کار، قضاوت، اجرا، بازرسی و ارائه خدمت به مردم در تمام قسمت های مرتبط با قوه قضائیه، کوچکترین خدشه ای وارد کند.

وی با تاکید بر رفع مشکلات شورای های حل اختلاف و پیگیری های مجلس و قوه قضائیه برای حل این مشکلات ادامه داد: برخی اظهار نظرهای کارشناسی هم در بروز مشکلات موثر هستند اما متاسفانه در برخی پرونده ها، قاضی هیچ راهی جز توجه و استناد به نظر کارشناسی ندارد و این مسئله موجب می شود که مشکلاتی در این زمینه وجود داشته باشد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه همکاران ما در دستگاه قضایی مانند مردم یزد سختکوش، متدین، انقلابی و ولایی هستند تصریح کرد: یزد در سال های انقلاب همواره در بسیاری از امور پیشتاز بوده و همواره در کمک رسانی به مردم در وقایعی نظیر سیل و زلزله در میدان بودند و این استان در زمینه ارائه خدمات پزشکی نیز دارای حسن شهرت است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مردم یزد در مسیر نیل به اهداف انقلاب اسلامی با تخمل سختی ها، شهادت‌ها و مرارت ها با حدود  ۴ هزار شهید، ۹ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده از مراقبین انقلاب بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد نیز در این نشست با ارائه گزارشی گفت: دستگاه قضایی استان یزد با برنامه‌ریزی هدفمند و تعامل با بخش‌های مختلف فرهنگی، توجه ویژه‌ای به حفظ سرمایه‌های اصیل فرهنگی اسلامی و ایرانی دارد.

غلامعلی دهشیری ادامه داد: همچنین رفع موانع تولیدی از بنگاه‌های صنعتی را سنگر و فرصت عبادت می دانیم و در این راستا اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین گزارشی از اقدامات دستگاه قضایی استان و ضابطین آن در کشف، دستگیری و مجازات بازدارنده متهمان جرائم مواد مخدر ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز