خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه وارد یزد شد/تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۰۷

رئیس قوه قضاییه دقایقی پیش وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه­‌ای دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و دوازدهمین سفر استانی خود را آغاز کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، استاندار یزد، امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان حوزه قضایی استان از محسنی اژه ای استقبال کردند.

همچنین جمعی از معاونان و رؤسای سازمان های وابسته به دستگاه قضایی نیز در این سفر اژه ای را همراهی می کنند و به شهرستانهای استان یزد سفر خواهند کرد تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضائی و سایر مشکلات آن‌ها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

دیدار با اقشار مختلف مردمی و فعالان تولید و صنعت استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضائی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد است.

محسنی اژه­ ای در بدو ورود در جمع خبرنگاران، هدف از سفرهای استانی خود را رسیدگی کامل به مجموعه قضایی دانست و اظهار داشت:‌ سعی داریم با اعزام تیم‌های کارشناسی و تخصصی مشکلات مختلف را احصا و برای رفع آنها با توجه به ظرفیت‌های موجودبرنامه ریزی کنیم.

وی افزود: امیدواریم با کمک مسئولان اجرایی، نظارتی و مدیریتی در سطوح مختلف، وظایف محوله دسته بندی  و با مشارکت تمام عناصر موثر برطرف شود.

رئیس قوه قضائیه در پایان سخنان بدو ورود خود گفت: مردم انقلابی یزد با ظرفیت‌های موجود استان نباید شاهد استمرار برخی مشکلات باشند و امیدواریم این مشکلات را با همکاری و مشارکت مدیران حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز