خبرگزاری کار ایران

در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه صورت گرفت؛

تاکید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر حمایت حداکثری از تولید و شرکت فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۳۹

همزمان با هفتم تیرماه و سالروز شهادت آیت بهشتی و ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه، با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه از زحمات تلاشگران عرصه قضا قدردانی و بر تعامل و همکاری فی مابین تاکید شد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید، رئیس دادگستری شهرستان مبارکه ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه تصریح کرد: به همراه سایر همکاران خود در فولاد مبارکه حاضر شدیم تا از نزیک به آن ها خدا قوت گفته و مراتب قدردانی و حمایت های خود را ازبزرگترین واحد صنعتی کشور اعلام داریم.

حمیدرضا ابوالحسنی زارع با بیان این که در اصل 156 قانون اساسی تعامل بین سازمان ها و صنایع به عنوان نقشه راه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این رو در حال حاضر مصمم هستیم تا این همکاری ها را به بهترین شکل ممکن تقویت و استمرار بخشیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت تولید داخل و نقش آن در رشد و ثبات اقتصادی کشور تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن اخلال در فرایند خطوط تولید صنایع بزرگ و مولدی همچون فولاد مبارکه را در دستور کار خود قرار داده است، مدیران و کارکنان این مراکز باید هوشیارتر از همیشه و البته چند گام جلوتر، حرکات و دشمنی های بدخواهان را با  اراده آهنین خود و تقویت جریان تولید کشور خنثی نمایند.

استفاده حداکثری از دانش روز در زمینه های افزایش تولید و پدافند غیرعامل در خطوط شرکت فولاد مبارکه و همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن از دیگر مواردی بود که رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر آن تاکید کرد و در همین خصوص گفت: نباید فراموش کنیم که دشمنان دست از دشمنی بر نمی دارند و باید خود را در همه موارد یاد شده با استفاده از دانش روز دنیا بروز نمائیم تا فرایند تولید در صنعت کشور همچنان با قوت به پیش برود.

بنابراین گزارش در جریان این بازدید سید سعید رفیعی سرپرست امور حقوقی فولاد مبارکه نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه از زحمات عزیزان در داگستری و دادستانی شهرستان مبارکه قدردانی کرد وبا اشاره به اهمیت چنین بازدیدهایی تصریح کرد: در حال حاضر فولاد مبارکه با آگاهی کامل از نقش تولید و توسعه در اشتغال زایی و سلامت جامعه  بر آن است که در توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش نقش آفرینی نماید از این رو در این فرایند نباید اجازه بدهیم که ایجاد موانع برای این صنعت که به واقع پیشران  صنعت است، به توسعه اقتصادی کشورصدمه بزند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز