خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

۱۷۰ فرصت سرمایه گذاری در سایت alborzinvest.ir اطلاع رسانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۸۳۵

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با تاکید بر جذب سرمایه گذار در استان البرز، گفت: اطلس سرمایه گذاری استان البرز با معرفی ۱۷۰ فرصت سرمایه گذاری و موقعیت جغرافیایی، خدمات و بستر مناسب آنها در سامانه alborzinvest.ir قابل مشاهده است.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا جعفری با تاکید بر تعامل و همکاری با رسانه ها، اظهار داشت: استان البرز در بین ۳۱ استان کشور در تولید محتوا رتبه اول است لذا مردم انتظار دارند این استان در تمام عرصه ها حرفی برای گفتن داشته باشند و در این ارتباط، حوزه ذیحساب علاقه مندی مدیران حائز اهمیت است.

جعفری گفت: به پیشنهاد استاندار البرز،‌ فرصت های سرمایه گذاری البرز گرداوری شد که با استقبال و همراهی خوب مدیران استان در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، توریست و گردشگری و مواردی که نیازمند سرمایه گذار بود، انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا در گام اول، ۱۷۰ فرصت سرمایه گذاری در بازه زمانی دو ماهه احصاء شد و در گام دوم برای این تعداد فرصت سرمایه گذاری، ضمن ترسیم موقعیت جغرافیایی و مشخص شدن بازگشت سرمایه به صورت مکتوب، اطلاعاتی جمع آوری و تکمیل شد.

جعفری اظهار کرد: برای یافتن سرمایه گذاران استان البرز و اطلاع رسانیِ ۱۷۰ فرصت سرمایه گذاری، سایت الکترونیکی استان البرز در مرکز خدمات رسانی خارجی با عنوان alborzinvest.ir فعال شد و تمام فرصت سرمایه گذاری در این سامانه، اطلاع رسانی شد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان البرز ادامه داد: این اطلس سرمایه گذاری، فرصت های جذب سرمایه در تمام حوزه ها با موقعیت جغرافیایی استان و نوع خدمات و زیرساخت مناسب مشخص شده است.

وی در ارتباط با حذف بخشی از مشکلات جذب سرمایه گذاران گفت: اتفاق خوبی در سطح وزارت دارایی رقم خورد مبنی بر اینکه مرکز ملی صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه اقتصادی، بسیاری از فرایندها به صورت الکترونیک انجام می شود که این اقدام در جذب سرمایه گذار، حائز اهمیت خواهد بود.

این مدیر استانی به تقویت سرمایه گذاران استانی هم تاکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ با تبصره ۱۸ اعتبار هزار و صد میلیارد تومانی برای اشتغال استان تخصیص یافت که از این مبلغ تا کنون ۴۶درصد جذب شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز با اشاره به نرخ بیکاری ۹.۵ درصدی در این استان گفت: البرز با داشتن ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی این میزان نرخ بیکاری در شان استان نیست لذا احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال دارای اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز