خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

انتصابات در قزوین دور از هیجان زدگی و بدون نگاه سیاسی رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۷۷

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: تغییرات مدیریتی در استان، به دور از هرگونه هیجان زدگی و با بررسی و شناخت دقیق از عملکرد دستگاه‌ها و برنامه و کارنامه مدیران مستقر شروع و در راستای اهداف دولت مردمی و بر اساس مسائل اولویت دار استان پی ریزی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدرضی آقاسیدی گفت: در گذشته با تغییر دولت‌ها و در ابتدای استقرار آن‌ها اغلب هیجاناتی ایجاد می‌شد و طبل برندگی به صدا در می‌آمد و منافع عمومی و پست‌های مدیریتی بدون بررسی‌های حرفه‌ای بین جریان برنده توزیع می‌شده است، اما با عقلانیت و تصمیمات اتخاذ شده در دولت و پس از انتصاب نماینده عالی دولت در استان تغییرات مدیریت دور از هیجان زدگی بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از طرفداران دولت، انتظار تغییرات مدیریتی سریع‌تری را داشتند ولی با عنایت به اینکه در این دوره از  انتخابات مردم به اصالت نظام رای دادند و یک جریان فراجناحی سکاندار اجرایی کشور شد، همه تلاش در استان این بود که با تدابیر استاندار و خط مشی گذاری‌های او، در فضای انتصابات استان از هرگونه هیجان زدگی، نگاه خطی و جناحی صرف، بخشی و انتقام گیرانه اجتناب شود و هر تغییری بر مبنای  یک تبدیل به احسن شدن و تغییر و تحول در دستگاه به نفع مردم اتفاق بیافتد.

وی عنوان کرد: یکی از چالش‌های جدی در کشور پیرامون نحوه بکارگیری نخبگان در متن و بطن حمکرانی، عدم استفاده بهینه از فارغ التحصیلان رشته‌های تخصصی (که در نظام آموزشی و تربیتی، هزینه‌های زیادی برای به محصول رسیدن آنان انجام می‌پذیرد)، در جایگاه‌های تاثیرگذار بوده است، خوشبختانه با تدابیر و ذکاوت استاندار در مدیریت‌های کلیدی استان این اتفاق مبارک‌ تخصص گرایی رقم خورده است.

این مسئول به تناسب تخصص معاونین استاندار در دوره فعلی اشاره کرد و افزود: معاونینی که در استانداری قزوین مستقر هستند دقیقا به لحاظ رشته تحصیلی و سوابق تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت خود هستند که این موضوع امیدواری برای پیشرفت و تعالی استان را بیشتر می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اضافه کرد: به طور قطع این مسیر در تمام تغییر و تحولات مدیریتی  لحاظ خواهد شد و مبنای انتصابات و تصمیم گیری‌ها، نخبه گرایی، جمع سپاری و مشارکت همگانی است و جهت گیری کلی تغییرات هم نشانگر این است که عملکردها و تغییرات به نفع مردم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز