خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان:

آماده تامین تجهیزات برای آب آشامیدنی مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۶۱

فرمانده انتظامی استان همدان از آمادگی این ارگان برای در اختیار گذاشتن نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار امیر سلیمانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هر چند پلیس تکلیف و ماموریتی در زمینه تامین آب ندارد اما در کنار دیگر مسئولان برای رفع دغدغه ایجاد شده برای مردم تلاش می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون از سوی مسئولان درخواستی از ناجا برای کمک به تامین آب نداشته ایم ادامه داد: در حال حاضر خواسته ها و دغدغه های طرح شده از سوی مردم در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و نقطه نظرهای طرح شده در فضای مجازی، توسط پلیس به مسئولان به ویژه اداره آب منعکس می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان درباره ماحصل سفر رییس جمهور به استان برای این نیرو گفت: تجهیزات پلیس و اماکن از جمله فضای کلانتری ها به علت کمبود مکان و وسعت اندک در شان و جایگاه مردم و مراجعان نیست که در این زمینه پیشنهادهایی در سفر دولت به استان مطرح شد که امید می رود با پیش بینی اعتبار مورد نیاز بتوان کمبودها را رفع کرد.

سردار امیری با گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: تقوا، وجه مشترک همه شهدای خبرنگار است چراکه آنها با وجود مشاهده مشکلات و کاستی ها، این موضوعات را در خفا و پنهانی به مسئولان اطلاع رسانی و تذکر داده در مقابل خبرهای امید بخش را به صورت گسترده و علنی منتشر می کردند.

وی بیان کرد: پلیس دارای ماموریت های متعدد و متنوعی است که در این راستا امید می رود خبرنگاران فعال در رسانه های استان همدان با تعامل مطلوب و هم افزایی برای ارتقای امنیت در جامعه پلیس را یاری دهند. 

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پلیس با توجه به تنوع ماموریت، در همه مراسم ها در روزهای عادی و تعطیلات حضور دارد و در ماه محرم نیز نسبت به تامین امنیت عزاداران و تسهیل تردد هیات های عزاداری کارهای خوب و موثری را انجام داد.

سردار امیری کمک به ناجا را تقویت حوزه کار و تولید در جامعه دانست و اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از پلیس به نوعی کمک به تحقق شعار سال در زمینه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی است. 

وی افزود: تحقق شعار سال و صحبت از ایجاد اشتغال مستلزم وجود امنیت و آرامش است چرا که امنیت زیر بنای توسعه جامعه بوده و در صورت وجود امنیت همه کارها مسیر درست را طی می کند. 

فرمانده انتظامی استان همدان از رسانه ها خواست با انعکاس دقیق و به موقع خدمات انتظامی و قاطعیت پلیس در برخورد با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی، پلیس را در برقراری و تامین امنیت کمک کنند.

سردار امیری تاکید کرد: پلیس در برخورد با جرائم قاطعانه عمل کرده و ضمن حفظ اقتدار، برای ارتقای امنیت و آرامش مردم تلاش می کند.

وی بیان کرد: همچنین رسانه ها با انعکاس انتظارات و مطالبات مردم از پلیس، این نیرو را در جریان نقاط قوت و ضعف قرار دهند هر چند سامانه ۱۹۷ انتظامی برای دریافت انتقاد، پیشنهادها، قدردانی و تشویق پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امنیت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی برای پلیس بسیار با اهمیت است ادامه داد: اجازه نمی دهیم عده ای اراذل و اوباش اقدام به بر هم زدن نظم اجتماعی کنند چرا که حفظ امنیت مردم خط قرمز ناجا است.

سردار امیری افزود: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی هیچ تردید و تعللی ندارد و در طی این سالها هماهنگی ناجا با دستگاه قضایی موجب تنگ شدن عرصه بر مخدوش کنندگان نظم و امنیت عمومی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز