خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صمت؛

واحد احیا شده تولید الیاف و پارچه در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۴۱

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در واحد صنعتی فواد الیاف ضمن افتتاح این کارخانه و بازدید از راه اندازی مجدد خط تولید با مدیریت این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مهدی نیازی در ابتدای این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص اقدامات صورت گرفته وزارت صمت اعلام کرد: خوشبختانه مشکلات موجود در صنعت و اقتصاد بصورت کامل شناسایی شده  و برای رفع آنها اقداماتی صورت گرفته که بلطف خداوند بخشی از آن حل و بخشی دیگر در حال پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مسئولین دولت مردمی موانع موجود بر سر راه تولید دانش بنیان بر طرف می شود که این امر باعث پیشرفت و اشتغال آفرینی گسترده خواهد شد.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه صنایع و معادن تا حدودی توانسته ایم رضایت قسمتی از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی را جلب نماییم اما این تلاش ها تا حصول نتیجه رضایت کامل ادامه خواهد داشت.

در این نشست مدیرعامل مجموعه ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص شرکت فواد الیاف سوابق واحد راکد و مستهلک قبلی را بیان کرد و گفت: این مجموعه در زمان خریداری در حالت مخروبه بوده و که عملیات نوسازی آن  با همت مدیران جهادی این گروه صنعتی مجددا راه اندازی و به بهره‌برداری رسید و همکنون برنامه طرح توسعه کارخانه با تولید دانش بنیان در دستور کار است که این مهم با استعانت از پروردگار یکتا و با همیاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و اوامر راه گشای مسئولان استانی و کشوری تا سال آتی تحقق خواهد یافت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز