خبرگزاری کار ایران

امام جمعه جدید شهر آبگرم معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۱۹

حجت‌الاسلام عسگری به‌عنوان امام جمعه جدید آبگرم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی  حجت‌الاسلام غلامرضا عسگری به‌عنوان امام جمعه جدید آبگرم معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام‌علی صالحی امام جمعه سابق آبگرم تقدیر شد.

با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: رهبر فرزانه انقلاب از نماز جمعه تحت عنوان قرارگاه فرهنگی، معنوی، تقوا، بصیرت و جنگ نرم با اجانب یاد کردند و فرمودند امام جمعه فرمانده این قرارگاه است، لشکر این فرمانده توده‌های مردم و اقشار مختلف هستند، همه پای کار هستند تا این امام بتواند در جایگاه قرارگاه، رسالت ایمانی خود را انجام دهد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: شاید کسانی باشند که تلاش کنند امام جمعه را صنفی، حزبی و جناحی نشان دهند، یعنی این‌گونه نشان دهند که امام جمعه مربوط به قشر خاصی است، در حالی که امام جمعه متعلق به همه جناح‌ها، اقشار و سلیقه‌هاست، حتی اگر یک غیرمسلمان هم در یک شهر باشد، امام جمعه باید حواسش به او هم باشد، باید حال او را بپرسد، هوای او را داشته باشد و حق او رعایت کند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: زمانی که از لفظ امام جمعه استفاده می‌کنیم، باید بدانیم امام بدون مأموم امام نمی‌شود، اگر کسی امام باشد و مأموم نداشته باشد، حتی اگر امیرالمؤمنین (ع) هم باشد خانه‌نشین می‌شود، از سوی دیگر مأموم هم بدون امام امت نمی‌شوند، یعنی تا امام نداشته نداشته باشند امت نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز