خبرگزاری کار ایران

در نشست سمن‌های استان مطرح شد؛

ضرورت توجه مدیران استان قزوین به ظرفیت تخصصی سمن‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۳۹

مدیرعامل کانون کشاورزان خبره استان گفت: درخواست ما از نمایندگان استان این است که به مدیران توصیه کنند به توانایی سمن‌ها باور داشته و از آن‌ها استفاده کنند چرا که تخصص سمن‌ها در حل مشکلات کمک کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین کاکاوند در نشست  نشست نمایندگان سمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی با مدیرکل اجتماعی استانداری که در استانداری برگزار شد، گفت: استفاده مدیران از ایده‌ها و مهارت‌های تشکل‌های مردم نهاد که دارای تخصص و مهارت هستند نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل کانون کشاورزان خبره استان قزوین ادامه داد: همراهی دولت و ملت در بخش سمن‌ها در پیشبرد اهداف تاثیر بالایی داشته و یک ضرورت است با این حال بخش دولتی نسبت به استفاده از سمن‌ها اعتقاد زیادی ندارد.  

وی عنوان کرد: کشاورزان در تامین امنیت غذایی نقش مهمی را بر عهده دارند و با عدم توجه به کشاورزان کم کم این بخش در معرض تضعیف قرار گرفته و در دراز مدت آثار منفی به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: درصورتی که کشاورزان نخبه مورد توجه قرار نگیرند فرزندانشان اشتیاقی برای ادامه این راه نخواهند داشت که ممکن است بخش کشاورزی را تضعیف کند.

همچنین نمانیدگان سایر سمن‌ها از جمله بیماران تالاسمی، معتادان گمنام، همیاران سلامت روان، تشکل پوشاک و سایر موارد هم مشکلات و نیازهای خود را مطرح کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هم به ظرفیت سمن‌ها در استان اشاره کرد و تاکید کرد که استفاده از آن‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز