خبرگزاری کار ایران

در بازدید از یک واحد تولیدی عنوان شد؛

تعاملات زنجیره‌ای عرضه شیر در قزوین را مدیریت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۸۴

استاندار قزوین با بیان اینکه باید تعاملات مستقیم و زنجیره‌ای بین واحدهای تولیدی که در یک زمینه فعالیت می‌کنند افزایش یابد، گفت: یکی از نمونه‌های موفق این موضوع در بحث مدیریت شیر استان رقم خورد و با یک برنامه ریزی مناسب، در استان قزوین نه‌ تنها مشکلی در عرضه شیر وجود ندارد بلکه تعاملاتی را داشتیم که شرکت‌های لبنی شیر را خریداری کنند و در مسیر توسعه‌ای قرار داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در شهرستان آبیک اظهار کرد: شرکت مگسال مجموعه شناخته شده‌ای در سطح استان و بین فعالین تولید محصولات کشاورزی و دامی است و یکی از ظرفیت‌های خوب استان محسوب می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه مزیت‌های چنین مجموعه‌هایی مقیاس فعالیت آن‌ها است، افزود: یکی از نقایص موجود در واحدهای تولیدی کشور عدم صرفه به مقیاس و پایین بودن بهره‌وری است و مجموعه‌ای که با بهره‌وری بالا فعالیت می‌کنند در فضای پیش رو وضعیت مناسب‌تری خواهند داشت.

وی عنوان کرد: امروزه تأمین غذا به یکی از مسائل اساسی دنیا تبدیل شده و اقدام دولت در اصلاح فرآیند یارانه یک جلوه بین المللی هم دارد و باید در چنین فضایی که قیمت نهاده‌ها در دنیا افزایش پیدا کرده اقدامات مناسبی را در حمایت از عرضه و مصرف داشته باشیم که این مهم در دستور کار دولت و استان قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: در هفته‌های اخیر بیشتر بازدیدها از واحدهایی صورت گرفته که متأثر از اصلاح یارانه‌ها و تأثیرگذار بر تولید غذا در استان و کشور هستند و هدف از این بازدیدها توسعه و برطرف شدن مشکلات آن‌ها است.

وی با بیان اینکه تأمین نهاده برای مصرف کننده باید درست مدیریت شود، اظهار کرد: علاوه بر این موضوع، معاونت اقتصادی استانداری باید در زمینه تأمین مالی و تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی اقدامات لازم را انجام دهد تا در روند تولید با مشکل روبرو نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز