خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای آرد و نان استان؛

افزایش سرانه آرد استان قزوین در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۴۴۰

استاندار قزوین گفت: افزایش سرانه آرد استان قزوین باید برای سال آینده در دستور کار جدی مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی عصر دیروز در جلسه شورای آرد و نان استان قزوین که با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های مهاجر پذیر کشور به حساب می‌آید و سرانه فعلی آرد استان جوابگوی نیاز واقعی نان استان نیست.

استاندار قزوین افزود: افزایش سرانه آرد و نان در استان قزوین بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه را کاهش خواهد داد و از طرفی می‌توان برخی از نانوایی‌ها را ملزم به پخت نان در دو شیفت کاری کرد تا مشکل کمبود نان در ساعت‌های پایانی روز کاهش یابد.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی وضعیت حمل و نقل آرد یارانه‌ای استان تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حمل و نقل آرد یارانه‌ای، می‌توان از ظرفیت شرکت‌های استانی و ملی دارای سابقه و اهلیت لازم استفاده کرد.

نمایدنده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در بحث قیمت گذاری نان باید کار کارشناسی دقیق انجام شود تا پس از جمع‌بندی لازم قیمت نان به گونه‌ای تصویب شود که هم به نفع مردم باشد و هم نانوایان دچار ضرر و زیان نشوند.

وی افزود: در زمینه کنترل کیفیت و کمیت نان مکانیزم مناسبی در سطح کشور و به ویژه در سطح استان قزوین وجود ندارد و این مشکل باید در آینده نزدیک با توجه به راهکارهای موجود برطرف شود.

اعلایی خاطرنشان کرد: موضوع بهداشت آرد و نان و حتی محیط نانوایی‌ها از دیگر موارد دارای اهمیت است که اقدامات کنترلی مناسب باید به بهترین شکل ممکن در این خصوص انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز