خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان قزوین:

یک‌صدمین نشست کتابخوانی جوانان هلال قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۳۰

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: یک‌صدمین نشست کتابخوانی جوانان بشردوست هلال قزوین با عنوان «لَب پَر از اندیشه» با همراهی جوانان استان‌های تهران و البرز در کتابخانه جندی شاپور مجموعه بازار بزرگ ایران مال برگزار شد.

به گزارش تیتر قزوین، نادر میرزایی با اشاره به نشست کتابخوانی جوانان بشر دوست هلال احمر که در محل کتابخانه جندی شاپور مجموعه بازار بزرگ ایران مال گفت: حوزه معاونت جوانان هلال احمر قزوین در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و در مسیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان تلاش‌های فراوانی از سالیان گذشته تا به امروز داشته و در این راه فعالیت‌ها و حرکت‌هایی را براساس نیازها و ضرورت‌ها برنامه‌ریزی و سازماندهی کرده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها نشست‌های کتابخوانی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان است که در هشت سال گذشته فعال بوده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی عنوان کرد: با بیان اینکه در این نشست کتاب مسیحا نوشته مهدی مبشری مورد خوانش قرار گرفت، گفت: در این کتاب توجه به رفتارهایی که ما باید به آن‌ها توجه داشته باشیم و نیز برخورد عملیاتی و کاربردی با بحث رفتارهای انسانی و تحلیل روانی آن مورد تأکید قرار گرفته است که بخش‌هایی از این کتاب نیز توسط جوانان حاضر در این نشست مورد خوانش، قرارگرفت.

این مسئول ادامه اداد: در این برنامه همچنین نشستی با عنوان «در محضر استاد» با حضور دکتر مهدی زارع رئیس پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله برگزار شد و جوانان هلال احمری پای صحبت‌های دلنشین، گرم و صمیمی این چهره علمی نشستند و ضمن آشنایی با این استاد از تجربیات و فراز و فرود های سیر زندگی این شخصیت علمی درس گرفتند.

وی عنوان کرد: ما بر این باور هستیم که برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا جوانان متفکری تربیت کنیم که به سطحی از بالندگی برسند که عزت نفس خود را در برابر هر اقدام ناشایستی زیر پا نگذارند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مطالعه کتاب و برنامه‌هایی از قبیل در محضر استاد می‌تواند ضمن تأثیرگذاری روی جوانان، آن‌ها را به سطحی برساند که شخصیتشان نیز ارتقاء پیدا کند و سعی ما بر این موضوع استوار است که با تعامل با استان‌های همجوار و ارتباط جوانان و بهره مندی آن‌ها از تجربیات یکدیگر این تأثیرگذاری را بیشتر کنیم.

میرزایی گفت: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تمام تلاش خود را کرده تا با برنامه‌های خلاق و ابتکاری بتواند فضایی با نشاط همراه با آگاهی بخشی برای جوانان فراهم کند که امیدوارم در ادامه این فعالیت‌ها نیز  بتوانیم فضایی هرچه بهتر برای پرورش آنان فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز