خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین:

خانه‌های هلال به پیشبرد اهداف هلال احمر کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۶۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: راه اندازی و فعال بودن خانه‌های هلال که در مناطق کم برخوردار مستقر هستند به پیشبرد اهداف هلال احمر کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با در همایش مدیران شهرستانی جمعیت هلال احمر منطقه یک کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: خانه‌ای هلال یکی از موارد مهم یاست که باید در مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار گیرد و رشد کمی و کیفی آن‌ها به خدمات رسانی بهتر تیم‌های امداد و نجات کمک می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: آموزش‌های عمومی هلال احمر اولین قدم و هدفی است که در خانه‌های هلال در پی توسعه آن هستیم که تحقق این امر نجات جان انسان‌ها در حوادث غیرمترقبه را افزایش می‌دهد.

وی عنوان کرد: دپوی اقلام امدادی در خانه‌ها هلال هم یکی از ماوردی است که باید مد نظر قرار گیرد؛ زیرا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه زمان توزیع اقلام مورد نیاز کاهش پیدا کرده و همین امر به ارتقای امدادرسانی کمک می‌کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین با ارائه خدمات هلال احمر در خانه‌های هلال میزان مراجعه افراد به شعب شهرستانی کاهش پیدا می‌کند، البته افرادی هم که برای خدمت رسانی در خانه‌های هلال انتخاب می‌شوند باید نسبت به منطقه شماخت کافی داشته باشند.

وی اظهار کرد: کمک به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق مختلف یکی دیگر از کارکردهای خانه‌های هلال است، خدمات و فعالیت‌های بخش داوطلبان هم با حضور در خانه‌های هلال بهتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز