خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

امسال ۳۷۰ هزار دانش آموز در مدارس حضور خواهند داشت / طرح رتبه بندی معلمان بزودی آغاز خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۹۴۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۳۷۰ هزار دانش آموزان در سال‌جاری در مدارس گفت ، کلاسهای مدارس کرمانشاه از اول مهرماه بصورت حضوری برگزار خواهد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سلمان محمدی در نشست خبری که بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها، امسال حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز در مدارس استان تحصیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این راستا به نحوی برنامه ریزی شده تا سال تحصیلی جدید در همه مدارس کرمانشاه به شکل حضوری آغاز شود و در این رابطه پروژه "مهر" را طرح ریزی کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در این پروژه تلاش داریم تا مدارس را از نظر فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، مسائل بهداشتی و ... برای شروع سال تحصیلی جدید به شکل حضوری آماده کنیم‌.

وی به تاثیرات سه سال شیوع بیماری کرونا بر فعالیت های آموزشی استان اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه طی این مدت مدارس به شکل غیرحضوری بود و تاثیراتی را روی مقوله آموزش دانش آموزان داشت، بنا داریم در قالب پروژه مهر، سال تحصیلی با نشاطی را در همه مدارس استان آغاز کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: براین اساس، در مهر ماه امسال هیچ مدرسه ای بی دانش آموز و هیچ کلاسی بی معلم و بدون امکانات آموزشی نخواهد بود.

وی در ادامه در خصوص فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس هم، گفت: تاکید داریم که ثبت نام دانش آموزان تا پایان مردادماه انجام شود و به خانواده ها هم توصیه داریم که فرزندانشان را در نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خود ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: همچنین تلاش داریم دانش آموزان تارک از تحصیل را شناسایی کنیم تا هیچ دانش آموزی از چرخه تحصیل بازنماند.

وی با بیان اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید یک مانور بازگشایی برگزار خواهد شد، گفت: این مانور که برای ما به منزله شروع سال تحصیلی است، ۱۵ شهریورماه برگزار می شود.

محمدی در ادامه به تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده برای شروع سال تحصیلی با توجه به تدوام شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت: در این رابطه کمیته بهداشت و ایمنی را در پروژه مهر تشکیل داده ایم که در بحث آماده سازی فضای فیزیکی از نظر بهداشت محیطی اقداماتی را در حال اجرا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز