خبرگزاری کار ایران

افتتاح خط تولید سیگارت سازی در ارومیه/اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر در خط تولید جدید شرکت دخانیات ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۵۲

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه ۲۰ درصد دخانیات کشور در آذربایجان غربی تولید می شود گفت: این استان رتبه سوم کشوری در تولید دخانیات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، خط جدید تولید سیگارت سازی در ارومیه با حضور عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و  شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران خط جدید تولید سیگار بهمن نانو سیلور در ارومیه افتتاح شد.

این خط که ظرفیت تولید سالانه یک و نیم میلیارد نخ سیگار را دارد  برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم  اشتغال ایجاد کرده است.

محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در این مراسم با بیان اینکه ۲۰ درصد دخانیات کشور در آذربایجان غربی تولید میشود گفت:استان رتبه سوم تولید دخانیات در استان را کسب کرده است.

شیخان با بیان اینکه مجتمع آذربایجان غربی جزو معدود مجتمع‌های کشور است که تولید کشاورزی و کارخانه سیگار در آن انجام می‌شود گفت: بر این اساس این استان پتانسیل و توانایی توسعه توسعه مجتمع دخانیات را دارد.

وی افزود: به جز خط تولید سیگارت نانو اسلیم در چند ماه اخیر خط تولید سیگارت ساب سلفون و فیلتر ۲۱ نیز در این مجتمع راه اندازی شده است.

شیخان ادامه داد: محصول جدید شرکت دخانیات با نام «بهمن نانو سلیور با نشان یوز ایرانی»  ظرف کمتر از یک ماه آینده وارد  بازار می‌شود و این محصول هم بازار داخلی و هم خارجی را در بر می‌گیرد و پرچمدار این حرکت آذربایجان است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران هزینه پروژه خط تولیدی در آذربایجان را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: این مجموعه تولیدی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ هزار نخ سیگار به افزایش ظرفیت تولید ما کمک می کند. این یک سرمایه گذاری هدفمند برای سهم بیشتر در بازار است.

شیخان به ظرفیت های مهم استان آذربایجان غربی اشاره و تاکید کرد: استان آذربایجان غربی چون اکوسیستم چند وجهی در بخش کشاورزی، تولید، تحقیقات و پرایمری، دارد می‌تواند این ظرفیت را احیا کند و در واقع مجتمع تولیدی آذربایجان غربی ما می تواند سایت صادراتی هم باشد.

وی با  ابراز از ورود سیگار خارجی به کشور گفت: امروز بیگانگان همه بازار دخانیات ما را تصاحب کردند و سالانه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از  ثروت مردم را خارج می کنند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه این خط جدید تولیدی مانع از خروج ارز از کشور می شود، گفت: همه ما با استعمال دخانیات مخالفیم اما اگر قرار است، دخانیات فعال باشد، باید اشتغال و منافع آن برای مردم خودمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز