خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پلی اکریل ایران مطرح کرد؛

قادر به تامین 30 درصد الیاف نیاز بازار هستیم/نقدینگی مانع دریافت وام از بانک ها شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۱۶۷

مدیرعامل پلی اکریل ایران گفت: در صورت اختصاص ارز جهت واردات مواد اولیه به این شرکت، می توانیم سبب اشتغال زایی 2000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید محمد کاظمی در مراسم راه اندازی کارخانه اکریلیک 2 اظهار داشت: مجموعه واردات مواد اکریلیک حدود 150 هزارتن است که اگر امکان و شرایط کار کارخانه پلی اکریل ایران به صورت کامل فراهم شود، می توانیم 30 درصد الیاف نیاز بازار را تامین کنیم.

وی ادامه داد: این کارخانه در سال 1353 تاسیس و در سال 1357، بیست و یک هزار تن مواد اکریلیک تولید کرد و بجز سال 95 که شاهد توقف کامل مجموعه بودیم در بقیه سالها همواره مشغول خدمت رسانی بودیم.

مدیرعامل پلی اکریل ایران یادآور شد: تنها کارخانه تولید کنند الیاف اکریلیک کشور هستیم و در صورت حمایت و تامین مواد اولیه می توانیم 30 درصد الیاف نیاز کشور را تامین و سبب اشتغال 2000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بخشی از ارز صرف واردات مواد اولیه می شود که در صورت تخصیص این هزینه به کارخانه پلی اکریل ایران، می توانیم تامین کننده نیاز حوزه بافندگان در سطح کشور باشیم.

کاظمی با اشاره به مشکل نقدینگی تصریح کرد: در 12 سال گذشته بدعهدی هایی کرده بودیم که برندمان دچار مشکل شده بود و برای برگرداندن برند پلی اکریل ایران به جایگاه قبلی و در شان خودش، راه اندازی خط تولید اکریلیک 2 را در دستور کار قرار دادیم که به مشکل نقدینگی روبرو بودیم.

وی یادآور شد: اول با بانک ها وارد مذاکره شدیم و تمام مسئولین قصد همکاری داشتند، ولی به دلیل مسائل مالی شرکت و ماده 140 نتوانستیم کار را پیش ببریم. بنابر این با مشتریان وارد تعامل شدیم و اکثر آنها را برای سرمایه گذاری دعوت کردیم و همه دوستان متقاضی بودند ولی انتظار  داشتند در مرحله اول تولید داشته باشیم که به دلیل نقدینگی مشکل داشتیم.

مدیرعامل پلی اکریل ایران با بیان اینکه با مسئولین استان پیگیر امانت گرفتن نقدینگی برای شرکت هستند گفت: با این حال تا قبل از نوروز قرار داد 4500 تنی منعقد شد و اولین محموله در تیرماه به دست مان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز