خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ:

توقع ما ابن است که مسئولان به مشکلات تعاونی های مسکن استان رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۱۹

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: توقع ما ابن است که مسئولان در شهرستان و استان در خصوص حل و فصل مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن به صورت جدی‌ ورود کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، حجت الاسلام مختاری در دیدار با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز، درباره مشکلات بسیاری از تعاونی‌های مسکن شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: متاسفانه در سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت های کافی از یکسو و ناتوانی مدیران و هیئات عامل تعاونی ها در اجرای تعهدات خود در قبال اعضای تعاونی های مسکن از سوی دیگر، شاهد زخم های چند ساله و مشکلات تأمین مسکن متقاضیان هستیم، توقع ما ابن است که مسئولان در شهرستان و استان در خصوص حل و فصل مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن به صورت جدی‌تری ورود کنند.

در این دیدار عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته گفت: رویکرد ما در اداره کل به تقویت تعاونی‌ها، حل مشکلات مربوط به ساختاری آنان و همچنین توجه ویژه به مشاغل خانگی و تنظیم روابط کار و اشتغال میان کارجویان و کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

 وی افزود: رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، رویکردی تحول‌آفرین و استفاده از نیروهای جوان، پاک دست و دارای انگیزه است و معتقدم نباید لحظه‌ای فرصت کار و خط را از دست داد.

دارایی به بحث اشتغال اشاره کرد و گفت: در استان البرز برخلاف سایر استانهای کشور به دلیل وجود واحدهای فراوان تولیدی و صنعتی نیاز به نیروی کار بیش از نقاط دیگر وجود دارد اما توزیع اشتغال در سطح استان یکی از چالش هایی است که باید در جانمایی مراکز صنعتی کار و تولید توجه و دقت کافی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز