خبرگزاری کار ایران

مشیری خبر داد:

تعطیلی و انتقال مشاغل ناسازگار با محیط شهری به خارج از شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۵۴

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد، گفت: از مهمترین انتظارات شهروندان از مجموعه شهرداری، محیا کردن محیطی با آرامش نسبی و دارای استانداردهای بهداشتی برای زندگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدجواد مشیری با اشاره به این مطلب که البته فعالان در حوزه ی مشاغل ناسازگار با محیط شهری نیز به عنوان شهروند حق استفـاده از محیطی مناسب و در خــور برای ادامه به کسب و کارشـان، که بعضـا دارای سابقه ای طولانی است را دارا هستند اظهار داشت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری نیز طبق رسالت کاریش موظف به ساماندهی اینگونه مشاغل، هم در جهت آرامش

بخشیدن به محیط زندگیِ شهری و هم در مسیر ساماندهی به آن دسته از مشاغل که نیازمند محیط و مکانی مناسب برای ادامه اند می باشد. 

مشیری در ادامه گفت: شهرداری مکلف است در صورت مشاهده اینگونه مشاغل مراتب را مبنی بر انتقال واحد صنفی به خارج از محدوده ی شهری ، به صاحبان این گونه مشاغل ابلاغ نماید و هیچگونه اقدامی در این مسیر بدون ابلاغ و اخطار به صاحبان اینگونه مشاغل صورت نخواهد گرفت .

وی افزود: اگر صاحب ملک به نظر شهرداری در خصوص انتقال واحد صنفی معترض باشد بایستی ظرف ده روزاعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از سه نفر که از شورای شهر انتخاب می‌شوند و برای‌شان لازم الاجرا است اعلام کنند. 

مشیری در پایان خاطرنشان کرد: اگر رای کمیسیون مبنی بر تایید نظر شهرداری باشد و یا صاحب ملک به موقع اعتراض نکرده و یا در مهلت مقرر اقدام نکند شهرداری به وسیله ماموران اجرایی خود راسا در خصوص تعطیلی، تخریب، و انتقال اینگونه مشاغل اقدام می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز