خبرگزاری کار ایران

شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۱۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: دبیرخانه استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان قزوین آغاز به کار کرده و علاقمندان می‌توانند بری ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید علی اکبر موسوی با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: محورهای موضوعی این جشنواره امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی در عرصه‌های مختلف زندگی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه داد: شعار این دوره از جشنواره "قصه صدای زندگی است" انتخاب شده و در سه بخش رقابتی، غیررقابتی و علمی برگزار خواهد شد و دبیرخانه استانی آن فعال شده است.

وی عنوان کرد: در قصه گویی ملی که مربوط به بخش رقابتی است افراد 12 تا 18 سال، بزرگسالان و همچنین مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها می‌توانند شرکت داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: قصه گویی بین المللی، آیینی و سنتی، زبان اشاره، 90 ثانیه‌ای قصه زندگی من و پادکست قصه گویی هم از دیگر بخش‌های رقابتی این جشواره است.

وی ادامه داد: در بخش غیررقابتی افرادی که سه بار در دوره‌های قبل برگزیده شده‌اند در مرحله پایانی پس از اجرای قصه خود، تقدیر می‌شوند.

موسوی گفت: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به     www.kanoonfest.ir مراجعه کرده و یا با ۳۳۷۸۱۹۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز