خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

بازدید های میدانی از مجموعه های قضایی افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۳۰

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت سازوکارهای نظارتی، گفت: بازدیدهای میدانی از مجموعه های قضایی افزایش یافته و به صورت منظم انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر یک شنبه در شورای قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: تأخیر در ارائه نظرات کارشناسی یکی از دلایل مهم بروز اطاله دادرسی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: باید ضمن اعمال نظارت‌های لازم، فرایند انجام امور در این حوزه‌ها با دقت مدیریت شود و کارشناسان مربوطه نیز دقیقاً توجیه شوند تا نظریات خود را ظرف زمان‌های مقرر و متعارف و بدون تأخیر ارائه دهند.

وی افزود: حتی الامکان انجام امور کارشناسی (به ویژه در حوزه ثبتی) در اوقات فوق العاده و غیر ساعات اداری صورت پذیرد تا در روند انجام کار سازمانی نیز خللی ایجاد نشود.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت سازوکارهای نظارتی، گفت: بدون شک با تقویت سطوح نظارتی از جمله توسعه کمی و کیفی بازدیدهای میدانی سرزده از مجموعه‌های قضائی، شاخص‌های عملکردی بهبود خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان داشت: از این پس نظارت‌ها هم در بعد سیستمی و هم فیزیکی، به طور منسجم و مستمر و در تمامی سطوح انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز