خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

۸.۷ درصد دانش آموز زنجان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۷۴۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه ۸.۷ درصد از دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی حضور دارند، افزود: بخش عمده این مدارس غیردولتی در حوزه ابتدایی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی معلمان مدارس غیردولتی استان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه اهمیت مدارس غیر دولتی بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: در مدارس غیر دولتی نگاه خاصی حاکم است و مخاطبان نیز به دنبال نتایج متفاوت هستند.

 اسماعیلی گفت: انتظارمان این است شما متولیان امر تعلیم و تربیت در این مدارس نسبت به تحقق اهداف آموزش و پرورش و مخاطبان اهتمام لازم داشته باشید.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه ۸.۷ درصد از دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی حضور دارند، افزود: بخش عمده این مدارس غیردولتی در حوزه ابتدایی است.

وی، یادآور شد: اگر قرار باشد تغییر و تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد پایه و زیربنای آن دوره ابتدایی است و همکاران ما در دوره ابتدایی جزو فداکار ترین نیروها بوده و ماموریت خطیری دارند.

این مسئول بیان داشت: تمامی معلمان مدارس دولتی و غیردولتی جز خانواده بزرگ تعلیم و تربیت کشور هستند و تفاوتی از لحاظ رتبه ای بین همکاران مدارس دولتی و غیردولتی وجود ندارد.

اسماعیلی با بیان اهمیت برگزاری دوره های مختلف برای معلمان، تصریح کرد: یک معلم حرفه ای موقعیت های تربیتی مختلف را تشخیص می‌دهد، نوع تعامل با مخاطبان برای تاثیر بیشتر را می‌داند، اهداف و آرمان ها را شناخته و دنبال می کند لذا ضرورت دارد با برگزاری چنین دوره ها به سمت حرفه ای شدن پیش برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر به جهت برگزاری این دوره، گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی ما را به آینده امیدوار تر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: متولیان مدارس و مراکز غیردولتی بایستی نسبت به نگهداشت معلمان در این مدارس نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

اسماعیلی در پایان گفت: شما معلمان مدارس غیر دولتی با مشکلاتی مواجه هستید و ما نیز پیگیر مسائل و مشکلات شما هستیم تا انشالله با مرتفع شدن بخشی از آنها شاهد اتفاقات مثبتی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز