خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

شرکت در دوسالانه قصه گویی نهال امید تا پایان مرداد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۸۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: مهلت شرکت در دوسالانه قصه گویی نهال امید که با هدف گسترش خدمات جمعی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه در کودکان دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی برگزار می‌شود تا 31 مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی با اشاره به برگزاری دوسالانه قصه گویی گفت: دومین دوسالانه قصه گویی با عنوان «نهال امید» با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» و با هدف ترویج قصه‌گویی، شناسایی و تشویق و بهره مندی از توانمندی های شبکه کتابخانه های عمومی، کتابداران و اعضا، در دو بخش قصه گویی صحنه‌ای و قصه گویی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: دیجیتال برگزار می‌شود. در فراخوان دوسالانه «نهال امید» ارج نهادن سنت قصه گویی و تلاش در جهت گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها برای ایجاد انگیزه مطالعه، شناسایی استعدادها تشویق و بهره‌مندی از توانمندی مختلف در کتابخانه‌های عمومی جهت اعتلای توسعه علمی و فرهنگی، ایجاد زمینه لازم برای ارتقاء دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و موثر میان کتابداران قصه گو از جمله اهداف برگزاری این دوسالانه است.

این مسئول ادامه داد: عموم مردم مخاطب هدف این دوسالانه هستند که در دو گروه «کتابداران» شامل دانشجویان رشته کتابداری، کتابداران شاغل نهادی مشارکتی و غیره و همچنین تمامی علاقه‌مندان شامل مادران، مربیان و شاغلان سایر دستگاه‌ها (شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون مساجد و غیره) به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: دوسالانه «نهال امید» در دو بخش قصه گویی صحنه‌ای و قصه گویی دیجیتال و در سه سطح ملی، منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود.

محمدبیگی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای باید با فیلمبرداری از قصه‌گویی خود به صورت حضوری و بر صحنه، بدون استفاده از جلوه‌های صوتی و تصویری، تدوین و به وبگاه جشنواره ارسال کنند؛ همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه گویی دیجیتال نیز باید قصه‌گویی خود را در بستر نرم افزارهای دیجیتال و به صورت الکترونیکی (ترکیبی از تصویر، ویدئو، متن، صدای قصه گویی، انیمیشن و غیره) تهیه و فایل ویدئویی خود را به وبگاه جشنواره به آدرس WWW.SAMAKPL.IR ارسال کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند پس از ثبت نام در وبگاه، ویدئویی از قصه گویی خود را (حداکثر ۴ اثر) فیلمبرداری و ضبط کرده و به وبگاه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز