خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای استان قزوین:

رسانه‌ها در ارتقای دانش حقوقی جامعه تاثیرگذار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۹۵

رئیس کانون وکلای استان قزوین گفت: رسانه‌ها می‌توانند در ارتقای دانش حقوقی افراد جامعه نقش مهمی را ایفا کرده و در کاهش جرایم تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس و اعضای کانون وکلای استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری ایلنا حضور پیدا کردند.

سید محمد حسینی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و ارتباط آن با کانون وکلا گفت: رسانه‌ها رکنی مهم در آگاهی بخشی در سطح جامعه هستند و ارتباط آن با کانون وکلا هم بواسطه فعالیت‌هایی که دارد می‌تواند در ارتقای آگاهی جامعه کمک کند.

رئیس کانون وکلای استان قزوین ادامه داد: ارتقای سطح دانش حقوقی افراد می‌تواند در پیشبرد اهداف کانون وکلا کمک کرده و از بسیاری از جرایم جلوگیری کند؛ چرا که در موارد متعددی شاهد این هستیم که افراد به دلیل عدم آگاهی اقدامی انجام داده‌اند که به مشکل منجر شده است.

وی عنوان کرد: کانون وکلای استان قزوین در کنار ارائه خدمات حقوقی فعالیت‌های عام المنفعه را هم در دستور کار خود دارد و در همین راستا مرکز نیکوکاری در کانون وکلا تشکیل شده و به برخی از افرادی که نیاز داشته باشند مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین در راستای تلاش برای میانجیگری در دعاوی و اختلافاتی که بین افراد مختلف ایجاد می‌شود واحد صلح و سازش در کانون وکلا فعالیت دارد.

حسینی گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های عام المنفعه اقدامات مختلفی صورت گرفته و از افرادی که در این حوزه پیش قدم و فعال بودند تجلیل شده است.

رئیس کانون وکلای استان قزوین در پایان از استودیو خبری ایلنا هم بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز