خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته برای تو نیک قزوین عنوان کرد؛

درخشش تیم "برای تو نیک" بانوان قزوین در مسابقات کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۶۰

مسئول کمیته برای تو نیک استان قزوین گفت: تیم بانوان استان قزوین در مسابقات کشوری "برای تو نیک" موفق شد با اجرا در بخش تیمی پرسرعت رتبه دوم را از آن خود کند.

معصومه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری "برای تو نیک" بانوان گفت: این مسابقات در بخش تیمی پرسرعت و با پیام "سلامتی بهترین گنج، ورزش بهترین طبیب" به صورت مجازی برگزار شد، البته بنا بود این رقابت‌ها در بهمن ماه سال گذشته برگزار شود که به خاطر محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی باشگاه‌ها به تعویق افتاد.

مسئول کمیته برای تو نیک استان قزوین ادامه داد: پرنیان خضر حیدری و نیوشا جلیله وند، با مربیگری غزال فلاح فیشانی و سرپرستی معصومه احمدی در این مسابقات حضور داشتند که در نهایت موفق شدیم در جایگاه دوم قرار بگیریم.

وی عنوان کرد: تیم "برای تو نیک" زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی است و در سال 99 هم در زمینه‌های مختلف رتبه‌های اول و دوم را کسب کردیم و در مجموع با درنظر گرفتن مجموع امتیازات به جایگاه دوم رسیدیم.

این مربی ورزشی ادامه داد: این ورزش رشته‌ای نو پا است و از سال 91 در استان آغاز شده و با فعالیت‌های صورت گرفته جامعه ورزشی نسبت به آن اطلاع دارند و عموم مردم هم تا حدودی با آن شانا هستند اما هنوز هم جای رشد و گسترش زیادی دارد و با برگزاری مسابقات می‌توان به شناساندن این رشته و رشد آن کمک کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این ورزش در شهرستان‌های استان هم شکل گرفته و حتی در شهرستان قزوین در چند روستا انجام می‌شود در شهر قزوین هم در باشگاه ورزشی که به این رشته اختصاص دارد برای کودکان به طور کامل برای تو نیک کار می‌شود و برای بزرگسالان هم در رشته‌هایی مانند تی آر ایکس و جامپینگ از الگوها و اعداد برای ایجاد پیام استفاده می‌کنیم و مورد استقبال خوبی قرار گفته است.

احمدی گفت: با توجه به اینکه برای تو نیک رشته‌ای جدید است نیاز داریم رسانه‌ها هم در معرفی آن به عموم جامعه کمک کنند و در استان قزوین هم ظرفیت‌های بالایی در این حوزه وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز