خبرگزاری کار ایران

سئوکار یا کارشناس سئو کیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۵۲۷

بهترین سئوکار  و دسترسی به آن

امروزه دنیای دیجیتال، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته ‌است و به همین علت شغل ‌های بسیاری در این زمینه و در سطح جامعه شکل گرفته است. برای اکثر صاحبان کسب‌ و کار ها این موضوع حائز اهمیت است که در هنگام جست و جوی کاربران در اینترنت، مقصد آن ها به سایت ‌شان ختم شود. شرکت سئوکار برتر به‌ صورت تخصصی با‌ استفاده از بهترین و با تجربه ‌ترین سئوکاران ایران به رونق کسب ‌و کار شما کمک خواهد کرد.

از آنجایی که بسیاری از شرکت ‌ها و صاحبان سایت در تهران و کرج و اقسا نقاط ایران، برای بهبود وضعیت سایت و کسب ‌و کار خود به یک سئوکار در تهران و کرج و... نیاز دارند. پس باید در ابتدا بدانند که سئوکار مناسب کیست و چه وظایفی دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در ارتباط با این موضوع مطالعه کنیم. عنوان ‌هایی که در ادامه مطلب به آن‌ ها پرداخته ‌شده است:

  • مفهوم سئو چیست؟
  • سئو کار چه کسی است؟
  • سئو سایت چیست؟
  • اهمیت سئو برای کسب ‌و کار ها و مزایای آن
  • انواع سئو
  • برخی از اقدامات مهم سئو کار
  • سئو کار ماهر چه کسی است؟
  • سخن آخر

از کار های مهم و اساسی که می توان برای بهبود جایگاه سایت در نتایج موتور های جست و جو نام برد، سئو (SEO) است. سئو سایت منجر ‌به ورود کاربران بیشتر به سایت شما می شود. بنابراین کار اصلی یک سئوکار، انجام عملیاتی برای بهبود جایگاه سایت در نتایج موتور های جست و جو است.

سئوکار[/caption]

سئو

در ایتدای مطلب بهتر است با چند مفهوم، بیشتر آشنا شویم. تعریف سئو به‌ صورت خلاصه همان بهینه ‌سازی سایت برای موتور های جست و جو است. می توان این‌ گونه گفت که سئو در واقع بالا بردن کیفیت و بهبود عملکرد وب ‌سایت بر اساس معیار های موتور های جست و جو است. سئو علاوه‌ بر هزینه ‌بر بودن، زمان‌ بر نیز است که با صبوری و اعتماد شما به تیم کارشناسی ما آهسته و پیوسته جایگاه مورد نظر را بدست خواهید آورد؛ پس با ما همراه باشید.

سئوکار 

کار اصلی سئوکار ، در واقع همان سئو یا بهینه‌ سازی سایت برای موتور های جست و جو می‌باشد. یا بهتر است که بگوییم سئو کار حرفه ای باعث بیشتر شدن ترافیک سایت و در نتیجه فروش بیشتری برای شما را فراهم می کند. همچنین می تواند جایگاه بهتری برای یک سایت توسط کاربرانی که در گوگل آن را جست و جو می‌کنند، بدست آورد. با داشتن سئوکار حرفه ‌ای و متخصص می‌توان حضور آنلاین یک شرکت ۵۰ ساله را ترفیع داد و یا حتی به یک کارآفرین تنها کمک کرد تا با افراد جدیدی ملاقات کند. همچنین می‌توان به یک فروشنده کمک کرد که به اهداف خود در فروش برسد.

سئو‌ سایت

به تکنیک ‌ها، تاکتیک‌ ها و استراتژی ‌هایی که موجب افزایش تعداد بازدیدکنندگان و بدست آوردن جایگاه ‌های بالا در موتور های جست و جو می‌شود، سئو سایت گفته می‌شود. بهینه ‌سازی سایت باعث قرار گرفتن وب ‌سایت ‌ها در مراتب بالاتر در موتور های جست و جو شده و به رونق و رشد کسب‌ و کار ها کمک شایانی خواهد کرد.

بهینه ‌سازی سایت باعث می‌شود زمانی که کلمات کلیدی شما جست و جو شد، در صفحه نخست موتور های جست و جو، وب‌ سایت شما نمایان شود. یکی از عوامل مهم در بهینه ‌سازی و سئو سایت، محتوای آن و به‌  روزرسانی آن محتوا است که با بررسی ‌های دوره ‌ای و مداوم انجام می‌شود. فعالیت و خدمات سئو در واقع به دو دسته تقسیم می‌شود که جلوتر مفصل به آن ‌ها خواهیم پرداخت:

۱- سئو سایت داخلی

۲- سئو سایت خارجی

طراحی و سئو سایت از مهترین خدمات شرکت سئوکار برتر است. برای انجام سئو سایت، وب‌ سایت شما باید دارای زیر ساخت ‌هایی باشد و همچنین مشکلات فنی نداشته‌ باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود. متخصصین سئوکار ما با بررسی ‌های خود و یافتن مشکلات وب‌ سایت شما، به برطرف نمودن آن ‌ها می‌پردازند. در این صورت است که وب ‌سایت شما بهترین نتایج را در جست و جو گوگل بدست‌ می‌آورند.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و با تکیه بر توانمندی تیم سئوکار برتر ، در نتایج جست و جوی موتور های جست و جو رتبه ‌دار شوید.

اهمیت سئو سایت

رقابت بین وب ‌سایت‌ ها، برای بازدید بیشتر و قرارگرفتن در لینک اول نتایج سرچ موتور های جست و جو است که سئو را با اهمیت کرده ‌است. گوگل که یکی از مهمترین موتور های جست و جو است و تقریبا ۹۷ درصد بازدید کنندگان آن را انتخاب می‌کنند. با استفاده از بهینه ‌سازی سایت، بازدید سایت و اعتماد مخاطب چند برابر می ‌شود.

زمانی که کلمات سرچ شود و سایت شما در بین نتایج گوگل نمایان شود، بهترین تبلیغ است. و همچنین توانسته ‌اید بدون هزینه ‌های هنگفت تبلیغات، مخاطبان بهتر و بیشتری را جذب کنید. البته این موضوع فراموش نشود که هر چقدر محتوا سایت از جذابیت بیشتری برخوردار باشد، در کسب امتیاز از گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت.

سئوکار یا کارشناس سئو کیست

بهینه سازی سایت

مزایای سئو

همان ‌طور که می ‌دانید، سئو بخش اساسی از بازاریابی آنلاین است زیرا روزانه تعداد کاربران بسیار زیادی از طریق جست و جو وارد وب ‌سایت ‌های گوناگونی می‌شوند. چندی از مزایای بارز سئو را در زیر آورده ‌ایم.

  • افزایش اعتبار:

هرچه امتیاز سئو بهتر باشد، در موتور های جست و جو بیشتر ظاهر خواهد شد. برای همه سایت ‌ها، رتبه بالاتر در گوگل بسیار حائز اهمیت است. به‌ همین خاطر داشتن رتبه بالا، محصول یا خدمات آن سایت را قابل اعتماد‌ تر می ‌کند.

  • ایجاد ترافیک وب:

اگر مشتری سایت شما را نیابد، فرصت فروش شما از دست می‌رود. این سئو است که ترافیک موتور های جست و جوی ارگانیک را افزایش می‌دهد و همچنین تعداد بازدیدکنندگان صفحه به مرور زمان افزایش خواهد یافت. بنابراین هرچه افراد مرتبط‌ تری به سایت ورود پیدا کنند، احتمال فروش آن بیشتر خواهد بود.

  • پیشرفت و رشد:

وب‌ سایتی که توسط سئو کار، بهینه سازی شده باشد مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کند. مشتریان وفادار به محض پیدا کردن وب‌ سایت مورد نظر خود از طریق یک موتور جست و جو، آن را در رسانه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام میان آشنایان و دوستان به اشتراک می‌گذارند.

  • کاهش هزینه‌ های کسب ‌و کار:

سئو سایت برای موتورهای جست و جو به نسبت ارزان ‌تر از انجام تبلیغات و روش ‌های مختلف بازاریابی است. اگر رتبه خوبی داشته باشید، مجبور به پرداخت هزینه ‌های بیشتر برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید.

  • نتایج بلند ‌مدت:

همان طور که قبلاً گفتیم، سئو زمان ‌بر است یعنی برای کسب رتبه خوب حدود ۶ تا ۱۲ ماه زمان لازم است. زمانی که استراتژی مناسبی برای افزایش رتبه‌ ی بالاتر انتخاب شود، به ندرت سقوط اتفاق خواهد افتاد.

انواع سئو

انواع سئو را می‌توان به ۳ دسته تقسیم کرد:

۱. کلاه سیاه: به مجموعه ‌ای از کار های خارج از قوانین موتور های جست و جو، برای کسب رتبه بهتر گفته می‌شود. این روش ‌ها و تکنیک ‌ها برخلاف قوانین استاندارد است که معمولا منجر به پنالتی سایت می‌شود.

۲. کلاه سفید: به مجموعه ‌ای از تاکتیک‌ های تایید شده برای سئو که برای افزایش جایگاه سایت در صفحه نتایج موتور های جست و جو مورد استفاده قرار می‌گیرد، سئو کلاه سفید می‌ گویند.

۳.  کلاه خاکستری: مجموعه ‌ای از تکنیک‌ های سئو کلاه سیاه و تاکتیک ‌های سئو کلاه سفید را سئو کلاه خاکستری می گویند. این نوع سئو ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد؛ که علت آن وجود تعدادی از تکنیک‌ های سئو کلاه سیاه و قوانین تأیید نشده است.

نمونه‌ ای از اقدامات متخصصین سئو

متخصصین سئو باید برای رسیدن به اهداف اصلی، اقداماتی مهم و اساسی انجام دهند. موارد کاربردی زیر برخی از این اقدامات مهم هستند:

  • سئو داخلی (on page)

به مجموعه اقداماتی که در درون سایت مثلا بر روی محتوا انجام می‌شود را سئو داخلی می‌ گویند. از متا تگ‌ های توصیفی، تصاویر، چینش صفحات و لینک ‌سازی بین آن ‌ها و... به بهترین شکل ممکن در سئو داخلی استفاده می‌شود.

  • سئو خارجی (off page)

به مجموعه اقداماتی همچون لینک ‌دهی از سایتی به وب‌ سایت دیگر، استفاده از بنر ‌های تبلیغاتی سایت در وب ‌سایت دیگر، انجام تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی و استفاده از بک ‌لینک و... سئو خارجی گفته می ‌شود. یک سئو کار باید تمامی روش ‌های لینک ‌سازی را بداند و با توجه به نیاز آن را انتخاب کند.

  • تحلیل کلمه کلیدی

عبارت ‌هایی که کاربران برای جست و جوی محتوای دلخواه سرچ می‌کنند، Keyword یا همان کلمه کلیدی می‌نامند. محتوا باید با توجه به قصد کاربران ایجاد شود. از این کلمات کلیدی در تیتر ها و زیر ‌‌تیتر ها استفاده می ‌شود. گذاردن کلمه کلیدی مناسب و دارای ارزش تجاری در محتوا و مرتبط با جست و جوی کاربران، می‌تواند در بهینه ‌سازی جایگاه و سئوی سایت موثر باشد. رقابت بسیار زیادی بین سئوکاران در انتخاب کلمات وجود دارد تا بتوانند ترافیک سایت را افزایش دهند.

  • سئو تکنیکال

سئو تکنیکال شامل مواردی همچون کد نویسی استاندارد سایت، بهینه کردن سرعت سایت، رعایت اصول سئو در طراحی سایت، ریسپانسیو بودن سایت است. برای اینکه سایت شما از موتور های جست و جو رتبه بگیرد ابتدا باید آن ها را بیابد.

برای انجام این کار سئو کار ابتدا با استفاده از نقشه سایت و فایل robots.txt سایت را به گوگل معرفی می‌کند. به همین صورت باقی مراحل را طی می‌کند تا نرخ ترافیک را افزایش دهد. به نکات مثبت قوت بخشیده و نکات منفی سایت را به حداقل می‌رساند.

سئوکار یا کارشناس سئو کیست

بهترین سئوکار

سئوکار ماهر

هدف سئو کار این است که با تولید محتوا و به کارگیری کلمات کلیدی و عناوین مرتبط و درست، به افزایش ترافیک آن صفحه و وب ‌سایت کمک شایانی برساند. از این ‌رو یک سئوکار ماهر باید الگوریتم‌ ها، پارامتر ها و نحوه رتبه‌ دهی در موتور های جست و جو را بداند. همچنین باید طرز کار موتور های جست و جو را به خوبی بشناسد و در واقع علاوه ‌بر دانش کافی، نیازمند تجربه در این زمینه است.

متخصص سئو مدام در حال تجزیه و تحلیل سایت خود و سایت رقیبان است تا اقدامات لازم را انجام دهد و سایت خود را به ‌روز نگه ‌دارد. تکنیک‌ های طراحی و فنی زیر نظر این سئوکار می‌باشد. متخصص سئو با کلمات کلیدی، محتوا را غنی کرده و سایت را به راس نتایج جست و جو می‌رساند. حال برخی از مهارت‌ های سئو کار ماهر را بررسی می‌ کنیم:

  • داشتن توانایی مشاهده قوی و صبر و تحمل بالا
  • داشتن دانش فنی لازم و مرتبط با سئو
  • دارا بودن دانش تولید محتوا
  • داشتن تسلط بر ابزارهای سئو
  • استفاده و شناسایی هاست معتبر

جهت ارسال تیکت به ابزارسئوکار رجوع کتید

 

سخن آخر

همان‌ طور که گفته شد هدف از سئو، بهبود عملکرد و رتبه سایت در میان نتایج موتور های جست و جو است تا بتوان با افزایش ورودی، میزان فروش را افزایش داد. مطالبی که در اختیار شما گذاشته شد برای افرادی که نیاز به یک استراتژی اصولی و درست برای موتور های جست و جو دارند، مفید است. اگر صاحبان کسب ‌و ‌کار از مزایای سئو آگاه باشند اما آن را انجام ندهند، می ‌توان گفت که تمام زحمات خود را به‌ هدر داده ‌اند. برای اجرای سئو سایت خود می‌توانید با سایت سئوکار برتر در ارتباط باشید. ما کسب‌ و کار های بسیاری را در حوزه سئو همراهی کرده‌ و نتایج چشمگیری را بدست آورده‌ ایم.

اعطای نمایندگی به کل کشور جهت راهنمائی تماس بگیرید

تماس مستقیم با سئو کار برتر

09126108515 تماس

09377343866 واتساپ

سال 1401 سال برترین ها است با سئو کار برتر جزء برترین ها باشید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز