خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت استان:

فروش لوازم یدکی بدون کد شناسه کالا در قزوین ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۷۶۵

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: در راستای مقابله با کالای قاچاق در لوازم یدکی ارائه کالا بدون کد شناسه و رهگیری ممنوع است و کالاهای فاقد کد از سطح عرضه جمع آوری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدعلی بیشه‌ای با اشاره به طرح مقابله با کالای قاچاق در لوازم یدکی گفت: همه خریداران سطح عرضه حتما باید هنگام خرید کالاها بویژه 55 قلم اولویت دار مانند تسمه و  لنت ترمز کد شناسه و کد رهگیری کالا را از تولیدکننده دریافت کنند و کالاهایی که فاقد کد رهگیری در سطح عرضه جمع آوری می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین عنوان کرد: در طرح نظارت کالاهای قاچاق و فاقد کیفیت بلافاصله جمع آوری می‌شود، درمورد کالاهایی هم که از چند سال گذشته به دلیل کم تقاضا بودن در فروشگاه‌ها باقی مانده تا یک هفته فرصت وجود دارد که عرضه کنندگان با ورود به سامانه جامع تجارت نسبت به دریافت کد شناسه خوداظهاری اقدام کنند.

وی ادامه داد:  پس از آن هم چهار ماه فرصت دارند تا کالا را با گارانتی به مصرف کننده بفروشند در غیر این صورت جمع آوری و امحا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در کارگروه تشکیل شده سازمان استاندارد هم عضو است و کالاهای فاقد کیفیت هم جمع آوری خواهند شد.

بیشه‌ای تاکید کرد: هر خریدار و واحد صنفی برای خریداری کالا حتما باید از تولید کننده درخواست کد شناساه کند، همچنین اصالت کالا از طریق موبایل هم قابل کنترل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز