خبرگزاری کار ایران

با حضور در خبرگزاری ایلنا تاکید شد؛

وجود آموزشگاه‌های تخصصی حوزه خبر از نیازهای قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۵۹

مسئولین فنی و حرفه‌ای استان قزوین با حضور در خبرگزاری ایلنا ضمن اشاره به ضرورت مهارت آموزی وجود وجود آموزشگاه‌های تخصصی حوزه خبر را یکی از نیازهای استان اعلام کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین به همراه معاون آموزشی و مسئول آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در دفتر خبرگزاری ایلنا حضور پیدا کرده و روز خبرنگار را تبریک گفتند.

ساسان حاتمی با اشاره به نیازهای مهارت آموزی و آموزش‌های استان گفت: در استان قزوین آموزشگاه تخصصی در حوزه خبر و فیلمبرداری وجود ندارد و اگر فردی در این حوزه وارد شود مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: وجود آموزشگاه‌های تخصصی حوزه خبر یکی از نیازهای استان است، ضمن اینکه ارتقای مهارت در هر مقطع و جایگاهی یک نیاز ضروری است وجود این آموزش‌ها کمک کننده خواهد بود.

مسئول آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان هم با اشاره به استفادده از ظرفیت‌های موجود برای آموزش در حوزه خبر گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در سه محور آموزش در محیط واقعی کار، مراکز جوار کارگاهی و آموزشگاه‌های خصوصی قابل اجرا است.

عبادالله اسدی ادامه داد: با استفاده از حضور افراد مختلف علاقمند به برگزاری دوره و با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان وره‌ها را به صورت مشارکتی و با همکاری فنی و حرفه‌ای هم برگزار کرد، در این دوره‌ها مواد مختلف مانند استاد، محل برگزاری یا سایر موارد از طریق فنی و حرفه‌ای قابل تامین است.

وی عنوان کرد برای جامعه خبر و تربیت افراد حرفه‌ای در این حوزه می‌توان اقدامات آموزشی زیادی را انجام داد و این نیاز در استا قزوین دیده می‌شود.        

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز