خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت خبر داد؛

آغاز فاز بعدی بهسازی لندفیل سراوان از ۲۲ مرداد/ رایزنی با دادستانی جهت رفع موانع راه‌اندازی تصفیه خانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۴۷

سرپرست شهرداری رشت ضمن تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های بازگشایی گفت: فاز بعدی بهسازی لندفیل سراوان از ۲۲ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در جلسه مناطق که با حضور مجتبی ماه پسند معاون مالی و اقتصادی، رضا ویسی معاون معماری و شهرسازی، مدیران مناطق پنجگانه و دیگر مدیران شهرداری در منطقه سه شهری برگزار شد، اظهار داشت: اورهال شرکت کودآلی، اجرای پروژه‌های پسماند و لندفیل سراوان سه برنامه بسیار مهم و اولویت‌دار شهرداری رشت محسوب می‌شود.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: از مدیران مناطق پنجگانه شهرداری رشت، انتظار دارم برای سرعت بخشیدن به طرح‌ها و پروژه‌ها از یک طرف و تحقق بودجه سالانه شهرداری از هیچ تلاشی مضایقه نکنند و با برنامه پیش بروند.

خدمت بین دانا بیان کرد: اجرای پروژه‌های پسماند سراوان طبق جدول زمانبندی هدفی است که شهرداری رشت به جد به دنبال آن است. هر چند که معتقدیم کار در این حوزه بسیار سخت و پیچیده است.

وی از شروع فاز بعدی بهسازی لندفیل سراوان از ۲۲ مرداد ماه خبر داد و ضمن اشاره به جلسه دیروز شهرداری با دادستانی اضافه کرد: با این جلسه امیدواریم موانع راه‌اندازی تصفیه خانه سراوان از میان برداشته شود.

سرپرست شهرداری رشت ادامه داد: پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری و تامین ماهانه این مبلغ مسئولیت همه ما را سخت‌تر از گذشته می‌کند اما بدون تردید با کار تیمی و افزایش مشارکتها، برنامه‌ها بهتر و بیشتر عملیاتی خواهند شد.

خدمت بین دانا تسریع در پروژه‌های بازگشایی به ویژه خیابان سعدی به سرگل و خیابان اقتصاد را هم خواستار شد و ابراز داشت: از مناطق پنجگانه انتظار دارم در روند تامین اعتبارات لازم برای بازگشایی‌ها مشارکت لازم را داشته باشند.

 در این جلسه مدیران هر کدام از پنج منطقه شهرداری رشت نیز مباحث و موضوعات خود را در حوزه‌هایی نظیر اجرای احکام، نیروی انسانی، تهاتر، پروژه‌های عمرانی و مسائل درآمدی مطرح کرده و در این موارد با سرپرست شهرداری به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز