خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان:

ورزشکاران نابینا‌ی اردبیلی سالن اختصاصی ندارند/ عدم حضور مسئولان ورزش استان در مجمع توهین بزرگی به ورزشکاران بود / می‌توانستم مجمع را لغو کنم/ به احترام ورزشکاران آمدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۰۹

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور با گلایه از عدم حضور سرپرست و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیات گفت: این مورد یکی از نمونه های بی مهری به این ورزشکاران است.

محمدرضا مظلومی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: ورزش نابینایان یک حوزه خاص است که توجه بیش از پیش مسئولان را می طلبد؛ در این میان رشته گلبال که ویژه نابینایان است و با توجه به اینکه از استان اردبیل نیز 3 نفر اعضای تیم ملی را تشکیل می‌دهند لازم است مسئولان ورزش استان حمایت‌های خود را متوجه این رشته و ورزشکاران کنند چرا که ظرفیت و پتانسیل اردبیلی ها در گلبال بسیار بالا است.

وی افزود: متاسفانه ورزشکاران نابینا و کم بینا در استان اردبیل از کمترین امکانات ورزشی برخوردارند و حتی یک سالن اختصاصی ویژه این قشر ورزشی وجود ندارد و این نهایت بی مهری به این ورزشکاران مستعد است.

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور با گلایه از عدم حضور سرپرست و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی هیات استان تصریح کرد: این مورد نیز یکی از نمونه های بی مهری به این ورزشکاران است؛ می توانستم مجمع را لغو کنم اما بخاطر ساماندهی هیات و به حرمت ورزشکاران در اردبیل حضور یافتم. بهتر بود که مسئولان در این مجمع حضور داشتند که از مسائل و مشکلات بی شمار ورزش نابینایان و کم بینایان استان مطلع شوند.

بهزاد سالمی رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اردبیل نیز در ادامه به وضعیت هیات استان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران استان مظلوم واقع شده اند و از کمترین امکانات برخوردارند؛ این در حالی است که بین ورزشکاران، رکورددار جهان و چندین نفر عضو تیم ملی وجود دارد؛ اگر مسئولان ورزش استان اندکی به این هیات توجه کنند قطعا موفقیت های ما چندین برابر خواهد شد.

وی افزود: سالن اختصاصی یکی از مهمترین مطالبات ورزشکاران است؛ سانس هایی هم که در سالن های دیگر به ما می دهند مناسب نابینایان و کم بینایان نیست لذا مسئولین باید به این امر واقف باشند که شرایط این ورزشکاران خاص است و باید سانس های اختصاص یافته مناسب شرایط اعلام شده از سوی هیات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز