خبرگزاری کار ایران

افزایش تعداد بیماران بدحال کرونایی در خراسان رضوی/۶۰۹ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۳۸

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش مراجعان سرپایی و بستری مبتلا با کرونا، شمار بیماران بدحال بستری در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان طی ۱۰ روز گذشته حدود ۴۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد پهلوان افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه خراسان رضوی در روز دوم مردادماه ۹۲ نفر بوده است که اکنون به ۱۳۷ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۱۶ نفر از مبتلایان بدحال کرونا در خراسان رضوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند و هم اکنون درمجموع ۶۰۹ نفر در بیمارستان‌های استان بر اثر ابتلا به کرونا بستری هستند و تحت مداوا قرار دارند که  از این تعداد هم اکنون ۴۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

پهلوان افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۱۲۸ بیمار مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز