خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

املاک آموزش و پرورش قزوین تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۸۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تمامی املاک آموزش و پرورش که در اختیار سایر نهادها قرار دارد باید براساس ضوابط و قوانین تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران و رئیسان نواحی و مناطق با اشاره به جهاد تبیین تاکید کرد: جهاد تبیین و انجام اقدامات موثر و ماندگار در این راستا، دغدغه روزانه مدیران آموزش و پرورش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر ضرورت آشناسازی مدیران با قوانین و مسائل حقوقی، اظهار کرد: لازم است انضباط مالی و رعایت دستورالعمل‌های قانونی در هزینه‌ها مورد توجه تمامی مدیران باشد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت موضوع دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تصریح کرد: همه عوامل در مدارس و ادارات باید با کمک گرفتن از نهادها و دستگاه‌های مرتبط، نسبت به شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در تمامی اماکن آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: نظارت در خصوص حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه باید با رعایت عطوفت و مهربانی انجام شود.

وی با اشاره به فعال بودن پایگاه‌های تابستانی عنوان کرد: امیدواریم با فعالیت مناسب پایگاه‌های جبران و تثبیت یادگیری بخشی از کاستی‌های پیش آمده به واسطه تعطیلی کلاس‌های حضوری رفع شود.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی مناسب و انجام اقدامات خلاقانه در زمینه تربیت دینی دانش آموزان بر اهمیت همکاری و هم افزایی با مجموعه بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تاکید کرد.

این مسئول ادامه داد: لازم است ستادهای پروژه مهر به صورت مستمر بر آماده سازی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی نظارت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز