خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

سیل 16 میلیارد تومان به راه‌های قزوین خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹۹۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ مردادماه ۱۶میلیارد تومان خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی این استان وارد شد.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر افزود: این میزان خسارت، به پل‌ها و ابنیه فنی و راه‌های بخش الموت استان قزوین وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: راهداران استان قزوین بلافاصله  با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه‌های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

وی عنوان کرد: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و  ۲۰۰ راهدار به همراه ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات خود را در قالب ۲۰ تیم عملیاتی در مناطق حساس راه‌های استان مستقر کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن کامل اثرات ناشی از سیل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز